Kasvattiko alkoholilain muutos ja kuuma kesä suomalaisten janoa?

Ruokakaupasta on reilun vuoden ajan voinut ostaa enintään 5,5-prosenttisia alkoholijuomia, kun alkoholilaki muuttui maaliskuun alussa 2018. Miten alkoholilain muutos ja kuuma kesä vaikuttivat oluiden, lonkeroiden, virvoitusjuomien ja kivennäisvesien menekkiin?

tiistaina 19.3.2019 klo 9.00

Ravintola Lasipalatsin Palmuhuoneessa,

Mannerheimintie 22-24, Helsinki

Aamiaista on tarjolla klo 8.30 alkaen.

Tervetuloa kuulemaan tuoreet tilastotiedot sekä keskustelemaan panimoalan ja juomateollisuuden päämääristä!

Riikka Pakarinen

toimitusjohtaja, Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliitto ry.

riikka.pakarinen@panimoliitto.fi, p. 040 5800 833

Ilmoittautuminen pe 15.3.2019 mennessä:

Essi Lindqvist, viestintäpäällikkö

essi.lindqvist@panimoliitto.fi, p. 040 5651835

Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliitto ry on olutta, siideriä ja long drink -juomia sekä virvoitusjuomia ja kivennäisvesiä valmistavan kotimaisen elinkeinon edunvalvoja. Sen jäsenyritykset ovat Oy Hartwall Ab, Momentin Group Oy, Olvi Oyj, Red Bull Finland Oy, Saimaa Brewing Company ja Oy Sinebrychoff Ab. Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliitto on Elintarviketeollisuusliitto ry:n toimialayhdistys.