Muutos Pihlajalinna Oyj:n johtoryhmässä

Pihlajalinna Oyj                           Pörssitiedote                              29.11.2018 klo 12.00

Muutos Pihlajalinna Oyj:n johtoryhmässä

Pihlajalinna organisoi uudelleen viestintään ja sijoittajasuhteisiin liittyviä vastuita johtoryhmän sisällä joulukuun alusta alkaen. Pauli Waroma on nimitetty markkinointi- ja viestintäjohtajaksi. Waroma toimi aiemmin Pihlajalinnan markkinointijohtajana. Sijoittajasuhteista vastaa talous- ja rahoitusjohtaja Ville Lehtonen.

Pihlajalinna-konsernin viestintä- ja sijoittajasuhdejohtajaksi on nimitetty filosofian maisteri Taina Erkkilä. Hän aloittaa tehtävässään 14.1.2019. Viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja raportoi markkinointi- ja viestintäjohtajalle ja toimii konsernin johtoryhmän sihteerinä.

”Markkinoinnin ja viestinnän tiiviimpi yhteistyö jatkossa takaa, että saamme tarinamme selkeänä kokonaisuutena paremmin kuuluviin eri kanavissa. Meillä on kapitaatiopohjaisen liiketoimintaosaamisemme johdosta suuri rooli sosiaali- ja terveysalan murroksessa. Sairauden hoidosta siirrytään ihmisten pitämiseen terveinä”, markkinointi- ja viestintäjohtaja Pauli Waroma kertoo.

Taina Erkkilä on toiminut viestinnän johtotehtävissä aiemmin mm. Fortumilla, Huhtamäellä, Nissanilla ja viimeksi Jyväskylän yliopistossa.

“Olen todella iloinen, että saamme Pihlajalinnaan Tainan kaltaisen viestintä- ja sijoittajasuhdejohtajan. Hänellä on hyvät näytöt aiemmista työpaikoistaan ja kyvyt hoitaa tehtävää menestyksekkäästi. Uskon, että hän sopii hyvin porukkaamme. Toivotan hänet lämpimästi tervetulleeksi”, toimitusjohtaja Joni Aaltonen sanoo.

”Aloitan työt Pihlajalinnassa hyvin motivoituneena ja toisaalta nöyränä. Ala on minulle uusi, mutta sitäkin merkityksellisempi ja täällä on upea tiimi johtamassa toimintaa”, Taina Erkkilä toteaa.

Joni Aaltonen, toimitusjohtaja, 040 524 7270
Pauli Waroma, markkinointi- ja viestintäjohtaja, 040 093 3935

Pihlajalinna on yksi Suomen johtavista yksityisistä sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluiden tuottajista. Yhtiö palvelee yksityishenkilöitä, yrityksiä, vakuutusyhtiöitä ja julkisyhteisöjä, kuten kuntia ja sairaanhoitopiirejä. Pihlajalinna tuottaa muun muassa lääkärivastaanottopalveluita, erikoissairaanhoitoa, päivystyspalveluita, monipuolisia kirurgisia palveluita, työterveyshuoltoa, hammashoitoa ja hyvinvointipalveluja. Lisäksi yhtiö tarjoaa julkisyhteisöille innovatiivisia sosiaali- ja terveydenhuoltomalleja.