Lehdistötiedote: OpenScape Officen uusi versio tuo monipuolisemmat ja laadukkaammat asiakaspalvelut myös pk-yritysten saataville

Puhelut, chat-istunnot ja sosiaalinen media samassa työkalussa

Espoo, 2.3.2011 – OpenScape Officen uusi versio helpottaa pienten ja keskisuurten yritysten asiakaspalvelukeskusten ja puhelinpalvelun toimintaa sekä parantaa niiden kustannustehokkuutta. Ratkaisu on markkinoiden kokonaisvaltaisin ja sisältää puhe- ja konferenssitoimintojen lisäksi läsnäolo- ja mobiilitoiminnot sekä sosiaalisen median yhteystoiminnot. Uuden version myötä asiakaspalvelukeskukset saavat nämä kaikki kanavat käyttöönsä samaan työkalun alle.

– Asiakaspalvelun laatuvaatimukset ovat nykyään hyvin suuret. Käyttäjä haluaa itse valita, ottaako hän yhteyttä asiakkaaseen puhelimella, chat-keskustelussa tai sosiaalisen median välityksellä. Asiakas myös odottaa saavansa apua saman tien. OpenScape Office V3 antaa myös pienille yrityksille mahdollisuuden tarjota asiakkailleen useita yhteydenottotapoja ja tuottamaan laadukasta palvelua kohtuulliseen hintaan, kertoo Siemens Enterprise Communicationsin Ruotsin yhtiön yhteistyökumppaneista vastaava Roland Wetterstrand.

OpenScape Office -tuotteesta on saatavana kolme mallia:

• OpenScape LX, uusi kokonaisvaltainen ja ohjelmistoperustainen UC-ratkaisu jopa 500 käyttäjälle. Suunniteltu toimimaan palvelimella. Sisältää UC:n, IP-puhelinviestintäohjelmiston ja mahdollisuudet useiden konttoreiden verkottamiseen XL- ja MX-järjestelmien avulla. OpenScape LX mahdollistaa myös virtualisoinnin.
  • OpenScape Office MX, kokonaisvaltainen UC-ympäristö enintään 150 käyttäjälle. Ratkaisussa yhdistyvät UC, IP-puhelinviestintäohjelmisto, liitäntä yleiseen puhelinverkkoon ja verkotuksen usean kontoorin välillä XL- sekä MX-järjestelmien avulla.
  • OpenScape Office HX tukee HiPath 3000 -viestintäympäristöä ja mahdollistaa kustannustehokkaan siirtymistavan UC:hen.

Petri Tilli
Myyntipäällikkö
p. +358 9 5480 2232
petri.tilli@siemens-enterprise.com

Siemens Enterprise Communications
Siemens Enterprise Communications on yksi maailman johtavia yrityksille tarkoitettujen end-to-end-tiedonsiirtoratkaisujen toimittajia. Tarjottaviin ratkaisuihin kuuluvat puhe-, verkon infrastruktuuri- ja turvaratkaisut, jotka käyttävät avoimia, standardinmukaisia arkkitehtuureja ja yhdistävät saumattomasti tietoliikenneyhteydet ja liiketoiminnan sovellukset. Nämä palkitut Open Communications –ratkaisut auttavat organisaatioita parantamaan tuottavuuttaan ja pienentämään kustannuksia helposti käyttöönotettavilla sovelluksilla, jotka toimivat olemassa olevissa IT-ympäristöissä, mikä tehostaa liiketoimintaa.

Yritys on sitoutunut OpenPath®-kehityspolkuihin, joiden avulla asiakkaat voivat ilman riskiä ja kustannustehokkaasti ottaa käyttöön yhdistettyjä tiedonsiirtoratkaisuja. Siemens Enterprise Communications -ryhmän yrityksiä ovat Siemens Enterprise Communications, Cycos ja Enterasys Networks, ja ne ovat Gores Groupin ja Siemens AG:n yhteisomistuksessa.

Lisätietoja Siemens Enterprise Communicationsista ja Enterasysistä saa osoitteesta www.siemens-enterprise.com tai www.enterasys.com.