Samppanjan ja kevään liitto

Fishmarketin Mumm-menussa yhdistyvät kevään raikkaat maut ja valikoidut G.H. Mumm -samppanjat.

Ravintola Fishmarketin uuden Mumm-menun pääosissa ovat kevätkauden raaka-aineet ja G.H. Mumm -samppanjatalon kuplivat. Ravintolamestari Markus Rautalan suunnittelemassa menussa on tavoitettu harmoninen, ruoan ja samppanjan yhdistävä kokonaisuus.

G.H. Mumm  -samppanjoiden tyyliin kuuluu tasapaino juoman raikkauden ja täyteläisyyden välillä; juomat ovat yhdistelmä Crand Cru -tilojen Pinot Noirin täyteläisyyttä, Chardonnayn raikkautta ja mineraalisuutta sekä Pinot Meunier -viiniä.  Keväinen samppanjamenu on tarjolla Fishmarketissa toukokuun alusta ja heinäkuun alkuun.

Limetillä marinoitua kampasimpukkaa ja grillattua parsaa

& G.H. Mumm Cordon Rouge

Varhaiskasviskeitto Pistou

& G.H. Mumm Rosé