PwC mukaan Digitalist Network -yhteisöön

Suomen PwC on tehnyt sopimuksen yhteistyöstä Digitalist Networkin kanssa. Digitalist-yhteisön tavoitteena on digitalisoida suomalaista liike-elämää.

”Haluamme omalta osaltamme vauhdittaa liiketoiminnan kehittämistä uuden teknologian ja digitalisaation tarjoamien mahdollisuuksien avulla. Digitalist-yhteisö tarjoaa mielenkiintoisen alustan käydä keskustelua ja jakaa ajatuksia ja tietoa tästä aiheesta”, PwC:n Digitalist-yhteistyöstä vastaava Petri Salo perustelee mukaan lähtöä.

”Olemme tukeneet asiakkaitamme digitalisuuden hyödyntämisessä ja digitalisuuden mahdollistamissa transformaatiohankkeissa jo pitkään.”

Digitalist Network -verkoston perustajan Ville Tolvasen mukaan yhteisö etsi kumppania Digital Leaderhip -teemaan.

”PwC:llä oli sopiva osaamisprofiili tähän teemaan ja yhteisöön. Hienoa saada verkostoomme uudenlainen kumppani”, Tolvanen sanoo.

PwC on organisoinut osaamistaan uudelleen yli perinteisten liiketoimintarajojen ja keskittänyt digitaalisuuteen ja sen hyödyntämiseen liittyviä palveluita PwC Digital Services -sateenvarjon alle. Yhtiöllä on Suomessa noin 70 ja maailmalla yli 2500 asiantuntijaa, jotka työskentelevät näiden asioiden parissa.

”Haluamme, että liiketoimintavastuullinen johto omaksuu digitalisaation suomat mahdollisuudet luontevaksi osaksi omaa keinovalikoimaansa. Päälle liimattuna se pahimmillaan vie yrityksen fokusta olennaisesta”, Salo toteaa.

Lisää tietoa:

Petri Salo, PwC Digital Services Leader, puh. 040 536 7156, petri.salo@fi.pwc.com

Ville Tolvanen, Digitalist Network, puh. 050 3100 642, ville.tolvanen@romeadvisors.com

Kaisa Heikkinen, brändi ja viestintä, PwC, puh. 020 787 7906, kaisa.heikkinen@fi.pwc.com

PwC Digital Services -verkkosivut

PwC auttaa yrityksiä kasvamaan, toimimaan tehokkaasti ja raportoimaan luotettavasti jatkuvasti muuttuvassa toimintaympäristössä. Apunasi on Suomessa yli 930 asiantuntijaa ympäri maan. Palveluitamme ovat liikkeenjohdon konsultointi, yritysjärjestelypalvelut, veroneuvonta, lakipalvelut, riskienhallinta sekä tilintarkastus- ja muut varmennuspalvelut. Tarkoituksenamme on rakentaa yhteiskuntaan luottamusta ja ratkaista asiakkaidemme merkittävimpiä ongelmia. Lisää tietoa: www.pwc.fi. Twitter: @PwC_Suomi.

PwC toimii 157 maassa yli 223 000 asiantuntijan voimin. Nimi PwC viittaa PwC-ketjuun ja/tai yhteen tai useampaan sen jäsenyritykseen, joista jokainen on oma itsenäinen yhtiö. Lisää tietoa: www.pwc.com/structure.