PwC:n ja Slushin yhteistyö jatkuu

Suomen PwC ja Slush ovat sopineet yhteistyöstä Slush 2021 -tapahtumassa. PwC jatkaa näin jo vuonna 2010 alkanutta yhteistyötään Slushin kanssa ja on yksi tapahtuman avainkumppaneista joulukuussa järjestettävässä tapahtumassa. Yhteistyön tavoitteena on tukea yrittäjyyttä sen eri muodoissaan ja kestävää kasvua.

Kansainvälinen startup-tapahtuma Slush järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 1.–2.12.2021. Tapahtumaan odotetaan yhteensä 8000 osallistujaa.

‒ On hienoa olla jälleen mukana Slushissa ja viime vuoden virtuaalisen tapahtuman jälkeen kohdata jälleen kasvokkain Helsingissä, PwC Suomen partneri ja PwC:n EMEA-alueen Startup/ Scaleup Leader Marko Korkiakoski toteaa.

Slushin teemana on tänä vuonna yrittäjyyden renessanssi ‒ yrittäjyys uuden aikakauden aikana. Slush haastaa kävijänsä pohtimaan, millä tavalla yrittäjyyden tulisi muuttua, jotta pystytään vastaamaan aikamme suurimpiin haasteisiin.

‒ Yrittäjyys ja sen tukeminen on ollut yksi PwC:n keskeisimpiä johtotähtiä meidän yli 65-vuotisen historian aikana Suomessa. Tämän vuoden teema on meille erityisen läheinen ja kiinnostava. Slush-yhteistyömme keskittyykin siihen, kuinka me voimme tukea yrittäjyyden kestävää uudistumista ja kestävää kasvua, Korkiakoski jatkaa.

PwC järjestää Slushin avauspäivänä sivutapahtuman, jonka teemana on kestävä kasvu. Yhtiön tavoitteena on rakentaa siltoja yrittäjäekosysteemin eri toimijoiden välillä ja edistää näin yhteistyötä eri toimijoiden välillä.

‒ PwC:n rooli yhteisömme rakentamisessa on ollut merkittävä jo vuosikymmenen ajan. Yrittäjät tarvitsevat toimialakohtaista neuvontaa ja tukea PwC:n kaltaisilta toimijoilta, mikä tekee tästä yhteistyöstä entistä luontevamman Slushille. Olemme innoissamme tästä sekä tulevista yhteistyövuosista, Slushin toimitusjohtaja Miika Huttunen sanoo.

Marko Korkiakoski, PwC Suomen partneri ja omistajayrittäjäpalveluiden johtaja sekä PwC:n EMEA-alueen Startup/Scaleup Network Leader, puh. 050 368 4530, marko.korkiakoski(at)pwc.com

PwC:n tarkoitus on rakentaa yhteiskuntaan luottamusta ja ratkaista merkittäviä ongelmia. Yhtiön asiantuntijat auttavat yrityksiä kasvamaan, toimimaan tehokkaasti ja raportoimaan luotettavasti jatkuvasti muuttuvassa toimintaympäristössä. PwC osallistuu myös aktiivisesti startup- ja scaleup-ekosysteemien kehittämiseen ja tukee yrittäjiä heidän ideoidensa kehittämisessä sekä kestävän liiketoiminnan rakentamisessa.

PwC toimii 156 maassa yli 295 000 asiantuntijan voimin. Suomen PwC:n palveluksessa on yli 1 200 asiantuntijaa ympäri maan. Yhtiön palveluita ovat liikkeenjohdon konsultointi, yritysjärjestelypalvelut, veroneuvonta, lakipalvelut, riskienhallinta, tilintarkastus ja muut varmennuspalvelut. Lisää tietoa: www.pwc.fi. Twitter: @PwC_Suomi.

Nimi PwC viittaa PwC-ketjuun ja/tai yhteen tai useampaan sen jäsenyritykseen, joista jokainen on oma itsenäinen yhtiö. Lisää tietoa: www.pwc.com/structure.

Slush on johtava kasvuyritys- ja teknologiatapahtuma, joka vuonna 2021 järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 1.-2. joulukuuta. Vuonna 2019 Slush toi Helsinkiin 25 000 osallistujaa, yli 3500 startupia, 2000 sijoittajaa ja 600 median edustajaa. Tänä vuonna tapahtumaan odotetaan 8000 osallistujaa, joista 3000 startupeja ja 1500 sijoittajia. Puhujia tapahtumassa tulee olemaan yhteensä 120. Lisää tietoa osoitteessa slush.org