PwC nimetty yhdeksi maailman vahvimmista brändeistä

PwC on säilyttänyt asemansa johtavana asiantuntijapalvelujen brändinä ja on Brand Finance -yhtiön vuoden 2017 listalla yksi maailman kymmenestä vahvimmasta brändistä. Kärjessä vahvimpien listalla on Lego. Brändeistä arvokkaimmaksi arvioitiin Google.

Brand Financen listalla arvioidaan vuosittain yli 500:n maailman tunnetuimman yrityksen brändin arvo. PwC sai korkeimman arvosanan (AAA+) seitsemättä vuotta peräjälkeen, ja brändi arvioitiin poikkeuksellisen vahvaksi ja hyvin hallituksi.

PwC on luokiteltu Brand Financen listalla sadan arvokkaimman globaalin brändin joukkoon ja johtavien "kaupallisten palvelujen" brändien joukkoon vuodesta 2007 siitä huolimatta, että teknologia- ja kuluttajasektoreiden yritykset ovat kovassa nousussa.

Arvioinnissa mitataan useita osa-alueita, kuten brändin tunnettuutta, tyytyväisyyttä ja suosituksia, taloudellista tulosta sekä sisäisiä investointeja, markkinaosuutta ja tuottoa. Tarkasteltavana ovat myös yritysvastuu, hallintotapa sekä sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien näkemykset. Sitten organisaatiot arvioidaan kilpailijoitaan vasten. PwC sai korkeimmat pisteet alansa lähimpiin kilpailijoihin verrattuna.

Brand Financen raportti on ladattavissa täältä.

Kaisa Heikkinen, Brand & Communications Leader, PwC Suomi, puh. 020 787 7906, kaisa.heikkinen@fi.pwc.com

Rowena Mearley, Global Media Relations, PwC, puh. + 1 347 501 0931, rowena.j.mearley@pwc.com

PwC auttaa yrityksiä kasvamaan, toimimaan tehokkaasti ja raportoimaan luotettavasti jatkuvasti muuttuvassa toimintaympäristössä. Apunasi on Suomessa yli 930 asiantuntijaa ympäri maan. Palveluitamme ovat liikkeenjohdon konsultointi, yritysjärjestelypalvelut, veroneuvonta, lakipalvelut, riskienhallinta sekä tilintarkastus- ja muut varmennuspalvelut. Tarkoituksenamme on rakentaa yhteiskuntaan luottamusta ja ratkaista asiakkaidemme merkittävimpiä ongelmia. Lisää tietoa: www.pwc.fi. Twitter: @PwC_Suomi.

PwC toimii 157 maassa yli 223 000 asiantuntijan voimin. Nimi PwC viittaa PwC-ketjuun ja/tai yhteen tai useampaan sen jäsenyritykseen, joista jokainen on oma itsenäinen yhtiö. Lisää tietoa: www.pwc.com/structure.

Pwc