Raision tulosjulkistukset ja yhtiökokous vuonna 2022

Raisio Oyj, pörssitiedote, 26.8.2021

RAISION TULOSJULKISTUKSET JA YHTIÖKOKOUS VUONNA 2022

Raisio Oyj julkistaa vuoden 2021 tilinpäätöstiedotteen keskiviikkona 9.2.2022 noin klo 8.30 Suomen aikaa.

Vuoden 2021 vuosikatsaus sisältäen tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen sekä yritysvastuuraportti julkistetaan viikolla 11/2022.

Raisio julkistaa vuonna 2022 seuraavat taloudelliset raportit:

• Osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta keskiviikkona 4.5.2022
  • Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuulta keskiviikkona 3.8.2022
  • Osavuosikatsaus tammi-syyskuulta keskiviikkona 2.11.2022

Taloudelliset raportit julkistetaan noin klo 8.00 Suomen aikaa.

Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi tiistaina 12.4.2022. Hallitus kutsuu varsinaisen yhtiökokouksen koolle erikseen myöhemmin. Osakkeenomistajan ehdotukset osakeyhtiölain 5 luvun 5 §:n nojalla yhtiökokouksessa käsiteltäviksi asioiksi perusteluineen ja päätösehdotuksineen tulee toimittaa kirjallisesti viimeistään maanantaina 28.2.2022 osoitteeseen Raisio Oyj, Hallituksen sihteeri, PL 101 (Raisionkaari 55), 21201 Raisio tai sähköpostitse osoitteeseen osakaspalvelu@raisio.com.

Mika Saarinen, talousjohtaja, puh. 0400 726 808

Jakelu: NASDAQ Helsinki, keskeinen media, www.raisio.com

Me Raisiolla teemme ruokaa suurella sydämellä, tarkoituksenamme tuoda terveyttä meille ja maapallolle. Yrityksemme kasvu perustuu kolmeen painopistealueeseen: Benecol®-tuotteisiin ja kasvistanoliesteriratkaisuihin, kasvipohjaiseen ruokaan sekä kaurapohjaisiin kuluttajatuotteisiin ja kauraan teollisuuden raaka-aineena. Tunnettuja brändejämme ovat mm. Benecol®, Beanit®, Härkis®, Elovena®, Sunnuntai®, Torino® ja Benella®. Raision tuotteissa korostuvat hyvinvointi, terveellisyys, hyvä maku ja vastuullisuus. Raision arvot – rohkeus, reiluus ja innostus – ohjaavat meitä kohti tavoitteitamme. Raision osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Vuonna 2020 konsernin liikevaihto oli noin 234 miljoonaa euroa ja liiketulos noin 28 miljoonaa euroa. Raisio työllistää noin 400 henkilöä. www.raisio.com