Raute Oyj:n taloudellinen raportointi ja varsinainen yhtiökokous vuonna 2024

Raute Oyj, Pörssitiedote 20.12.2023 klo 15.00

RAUTE OYJ:N TALOUDELLINEN RAPORTOINTI JA VARSINAINEN YHTIÖKOKOUS VUONNA 2024

Raute Oyj julkaisee vuoden 2024 aikana seuraavat taloudelliset raportit:

- Tilinpäätöstiedote vuodelta 2023 torstaina 15.2.2024

- Osavuosikatsaus tammi-maaliskuu perjantaina 3.5.2024

- Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuu torstaina 8.8.2024

- Osavuosikatsaus tammi-syyskuu torstaina 31.10.2024.

Rauten vuosikertomus 2023 julkaistaan yhtiön verkkosivuilla www.raute.com viimeistään viikolla 10.

Raute Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi Lahdessa torstaina 4.4.2024. Hallitus kutsuu varsinaisen yhtiökokouksen koolle erikseen myöhemmin.

Talousjohtaja Ville Halttunen, puh. 050 3460868

RAUTE LYHYESTI – Making Wood Matter
Raute toimii puutuoteteollisuuden kestävän tulevaisuuden partnerina. Teknologiamme kattavat erilaiset tuotantoprosessit sekä niitä tukevat digitaaliset ja analysaattoriratkaisut teollisesti valmistetuille puutuotteille. Lisäksi tarjoamme kokonaisvaltaiset palvelukonseptit varaosista säännölliseen huoltoon sekä tuotannon modernisointeihin. Innovatiiviset teknologiamme, ohjelmistot ja palvelukonseptit suunnitellaan tukemaan tehokasta luonnonvarojen käyttöä asiakkaidemme tuotannossa. Raute on maailman ainoa kokonaistoimittaja, joka tarjoaa koko tehtaan kattavia teknologiaratkaisuja viilun, vanerin ja LVL:n tuotantoon. Rauten pääkonttori ja suurin tuotanto sijaitsee Lahdessa. Muut tuotantolaitoksemme ovat Kajaanissa, Vancouverissa Kanadassa, Changzhoussa Kiinassa sekä Pullmanissa Washingtonin osavaltiossa USA:ssa. Vuonna 2022 Rauten liikevaihto oli 158,3 miljoonaa euroa ja henkilöstö 778. Lisää Rautesta www.raute.com.