Muutos Relais Group Oyj:n johtoryhmässä

Pörssitiedote 13.1.2023 klo 14.00

Relais Group Oyj:n (”Relais Group”, ”Yhtiö”) talousjohtaja Pekka Raatikainen on päättänyt hakeutua uusiin tehtäviin Yhtiön ulkopuolelle. Raatikaisen viimeinen työpäivä on arviolta 30.6.2023. Hän on työskennellyt Relais Groupissa vuodesta 2017 lähtien.

Relais Groupin toimitusjohtaja Arni Ekholm: ”Haluamme kiittää Pekkaa lämpimästi hänen merkittävästä työpanoksestaan Relais Groupissa, erityisesti vuoden 2019 listautumisprosessissa ja viimeisimpänä Yhtiön viime vuonna toteutetussa siirtymisessä Nasdaq Helsingin päälistalle. Toivotamme hänelle kaikkea hyvää uusiin haasteisiin.”

Rekrytointiprosessi uuden talousjohtajan löytämiseksi on jo aloitettu.

Liikevaihtomme vuonna 2021 oli 237,8 (2020: 128,9) miljoonaa euroa. Vuoden 2021 aikana ostimme yhteensä kuusi yhtiötä. Palveluksessamme työskentelee noin tuhat ammattilaista kuudessa eri maassa. Relais Groupin osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla kaupankäyntitunnuksella RELAIS.