Relais Group Oyj:n vuoden 2023 raportointikokonaisuus on julkaistu

Pörssitiedote 18.3.2024 kello 14.50

Relais Group Oyj on julkaissut vuodelta 2023 raportointikokonaisuuden, joka sisältää toimintakertomuksen, tilinpäätöksen ja tilintarkastuskertomuksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, palkitsemisraportin sekä vuosi- ja vastuullisuuskatsauksen. Raportit ovat tämän tiedotteen liitteinä sekä saatavilla Relais Groupin verkkosivuilla osoitteessa https://relais.fi/sijoittajat/.

Relais Groupin European Single Electronic Format (ESEF) -raportointivaatimusten mukainen tilinpäätös julkistetaan suomeksi. ESEFin vaatimusten mukaisesti konsernitilinpäätöksen päälaskelmat ja liitetiedot on merkitty XBRL-merkinnöin. Tilintarkastusyhteisö PricewaterhouseCoopers Oy on antanut riippumattoman kohtuullisen varmuuden antavan tilintarkastajan varmennusraportin koskien Relais Group Oyj:n laatimaa suomenkielistä ESEF-tilinpäätöstä. Varmennustoimeksianto on suoritettu kansainvälisen ISAE 3000 (uudistettu) -varmennustoimeksiantostandardin mukaisesti.

Thomas Ekström, talousjohtaja
Puhelin: +358 50 381 9751
Sähköposti: thomas.ekstrom@relais.fi

Liikevaihtomme vuonna 2023 oli 284,3 (2022: 260,7) miljoonaa euroa. Vuoden 2023 aikana ostimme yhteensä neljä yhtiötä. Palveluksessamme työskentelee noin tuhat ammattilaista kuudessa eri maassa. Relais Groupin osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla kaupankäyntitunnuksella RELAIS.