Helsinki Festivalin tähdet liikkuvat Renaultilla

Taiteiden yönä 15.8. käynnistyvä, kaupungin yli kahden viikon ajaksi kulttuurilla täyttävä Suomen suurin taidefestivaali Helsingin juhlaviikot eli Helsinki Festival kokoaa jälleen kymmeniä koti- ja ulkomaisia tähtiartisteja esiintymään eri puolille pääkaupunkiseutua. Renault toimii festivaalin liikkumisen ja kuljettamisen yhteistyökumppanina seuraavat kolme vuotta.

Uudet täyssähköautot ZOE ja Twizy tulevat näkymään festivaaliasussaan Helsingin katukuvassa läpi kesän. Kalusto täydentyy lähempänä itse tapahtumaa Renaultin monipuolisella mallistolla, jolla niin esiintyvät taiteilijat kuin tavaratkin siirtyvät paikasta toiseen tyylikkäästi.

Yksi Renaultin vahvimmista piirteistä mukavuuden lisäksi on tyylikäs muotoilu. ”Laadukas muotoilu ja esteettiset elämykset ovat merkityksellisiä myös taiteen ja kulttuurin kentällä, ja siksi Juhlaviikot on meille hyvin luonnollinen yhteistyökumppani”, kommentoi Renaultin maahantuonnin toimitusjohtaja Heikki Vuorinen.

”Helsinki Festival tutkii tänä vuonna taiteen suhdetta hyvinvointiin ja teknologiaan. Opetamme muun muassa tekoälyä laulamaan ja tuomme kokeilevaa ääni- ja valotaidetta keskelle kaupungin ihmisvirtoja. Olemme iloisia, että pääsemme hyödyntämään uusinta teknologiaa myös Renaultin kanssa”, kertoo festivaalin taiteellinen johtaja Marko Ahtisaari.

Helsinki Festivalin 15.8.-1.9. ohjelmaan voi tutustua kokonaisuudessaan verkossa: helsinkifestival.fi. Liput: ticketmaster.fi/helsinkifestival.

Kuvassa Helsinki Festivalin markkinointivastaava Milla Visuri (vas) ja markkinointikoordinaattori Lotta Brech (oik) sekä Riitta Leskinen Renaultilta.

Lisätietoja:

Tiedottaja Laura Gottleben, Helsinki Festival, laura.gottleben@eventshelsinki.fi
Tiedotus- ja markkinointipäällikkö Riitta Leskinen, Renault maahantuonti, riitta.leskinen@renault.fi