RENAULT UUDISTI ESPACEN

Renault esittelee uuden Espacen Paris Motor Show 2014 –näyttelyssä ensi viikolla. Uusi Espace pohjautuu pitkälti vuosi sitten Frankfurtin autonäyttelyssä esiteltyyn konseptiautoon ja tässä uudessa tilavassa, elegantissa ja innovatiivisessa crossoverissa yhdistyy voimakas muotoilu viettelevään ulkonäköön.

Espacen ura on jo 30-vuoden mittainen. Uusi Espace noudattaa alkuperäisiä perusperiaatteitaan, joihin kuuluvat muun muassa tilava, valoisa ja muunneltava matkustamo ja ylivoimaisen mukava matkanteko sekä kuljettajalle että kaikille viisi- tai seitsemänpaikkaisen mallin matkustajille. Auton suunnittelussa ja valmistuksessa erityistä huomiota on kiinnitetty sisätilojen nerokkaaseen muunneltavuuteen.

Uusi Renault Espace ensiesitellään Renault Yhtymän puheenjohtajan ja CEOn Carlos Ghosn johdolla torstaina 2.10. klo 11.00 Renault osastolla Pariisin autonäyttelyssä.

Juhlistamaan tätä tilaisuutta Renault on yhteistyökumppaneittensa Publicis Conseilin ja DigitasLBin kanssa rakentanut videokuvaa ja 3D elementtejä yhdistävän digitaalisen esityksen, joka tarjoaa internetin välityksellä mukaansa tempaavan vaiheittain etenevän kokemuksen nähdä uusi Espace niin sisältä kuin ulkoa.

Osoite esittelysivulle on www.crossover.renault.com.