Timosen Autosta uusi Renaultin ja Dacian jälleenmyyjä

Joensuulainen Timosen Auto vastaa jatkossa Renault ja Dacia henkilö- ja tavara-autojen myynnistä sekä huollosta Pohjois-Karjalan talousalueella. Toiminta käynnistyy välittömästi ja esittelyautojen kautta uusiin tuotteisiin pääsee tutustumaan parin viikon sisällä.  Jatkossa Renault ja Dacia autoilijat saavat kaikki palvelut kätevästi Wahlforsinkadulta Timosen Auton nykyisistä tiloista.

”Olemme iloisia saadessamme arvostetun perheyhtiön edustamaan merkkejämme Pohjois-Karjalassa. Timosen Autosta löytyy juuri sopivaa yrittäjähenkisyyttä ja osaamista vauhdilla kehittyvien Renault- ja Dacia-mallistojemme kanssa työskentelyyn. Olen varma, että tästä yhteistyöstä tulee erittäin onnistunutta”, kommentoi Renault maahantuonnin toimitusjohtaja Heikki Vuorinen.

“Oli helppoa tehdä päätös Renault- ja Dacia-merkkiedustusten ottamisesta valikoimaamme. Euroopan toiseksi suurimman autonvalmistajan valikoima sopii asiakkaidemme tarpeisiin erinomaisesti ja täydentää hyvin tarjontaamme. Avain Vaunu on tehnyt hyvää työtä Renaultin ja Dacian kanssa ja siitä on meidän hyvä jatkaa”, sanoo Timosen Auton toimitusjohtaja Tuomas Timonen.

Nordic Automotive Services Oy kuuluu Bassadone Automotive Nordic –yhtiöryhmään ja toimii edellä mainittujen merkkien maahantuojana. Samaan yhtiöryhmään kuuluu muun muassa Hyundai Motor Finland Oy, Suzuki Motor Finland Oy ja Isuzu Motor Finland Oy maahantuontiyhtiöt, joiden edustajana Timosen Auto on toiminut vuodesta 2005. Autoalalla Timosen Auto on toiminut vuodesta 1969 lähtien.

Lisätietoja:

Heikki Vuorinen, toimitusjohtaja