Tulossa crossover Renault Captur

Renault on jo vuodesta 1898 esitellyt automarkkinoille uusia rohkeita ratkaisuja. Nyt on vuorossa Renault Captur, merkin ensimmäinen kompakti crossover, joka yhdistää kolme eri maailmaa: katumaasturin ulkonäön ja ajoasennon, tila-auton matkustamon tilat ja muunneltavuuden sekä kompaktin perheauton ketteryyden ja ajonautinnon.

Uuden Clion vanavedessä esiteltävä Renault Captur on muotoilujohtaja Laurens Van den Ackerin uusin luomus. Renault Capturin ominaispiirteisiin kuuluu kaksivärisyys, joka luo houkuttelevan vastakohdan katon ja korin alaosan välille.

Korkean maavaran omaava, 4,12 metrin pituinen Captur tarjoaa loistavat muunneltavat sisätilat ja runsaan varustelun mm ylemmän segmentin varusteita kuten handsfree avain ja  mäkilähtöavustin.Lisäksi uutuuteen on odotettavissa Renaultin R-Link tablettitietokone internetyhteydellä sekä Bluetooth® -yhteydellä toimiva audiojärjestelmä kuudella kaiuttimella ja Arkamys® äänentoistolla.

Renault Captur on rakennettu samalle B-segmentin alustalle kuin uusi Clio. Bensiini- ja dieselmoottorit edustavat Renaultin uusinta teknologiaa ja alhaisimmillaan Capture-mallin CO2 -päästölukemat alkavat 96 grammasta kilometrillä.

Renault Captur valmistetaan Espanjassa Valladolidin tehtaalla ja saa ensiesittelynsä Geneven autonäyttelyssä maaliskuussa.

www.captur.renault.com

Maaliskuun 5. päivästä lähtien voi internetin kautta tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella tutustua Renault Capture-mallin yksityiskohtiin, seurata Geneven autonäyttelyn lehdistötilaisuutta sekä osallistua ”Captur the Day” –kilpailuun.

Lisäkuvia (vaatii rekisteröitymisen): www.media.renault.com

Nordic Automotive Services Oy