UUDISTUNUT MÉGANE-MALLISTO NYT JÄLLEENMYYJÄLIIKKEISSÄ

Méganen uudistuksen myötä koko Renault henkilöautomallisto on saanut uuden muotoiluidentiteetin näköisen ulkoasun, jossa näkyvimpinä merkkinä on Renault suuri aiempaa rohkeammin esille tuotu timanttilogo. Mégane on saanut myös uudelleen muotoillut ajovalot, etusäleikön, konepellin, puskurin sekä LED-päiväajovalot. Ulkoisien päivityksien lisäksi jo entuudestaan kattavaa vakiovarustelua on parannettu entisestään. Méganen voit valita Suomessa 5-ovisena hatchback-mallina tai Sport Tourer -farmarimallina.

Mégane on loistava valinta aktiivisille ihmisille dynaamisen ulkonäkönsä ja runsaiden tilojensa ansiosta. Autossa kulkee mukavasti 5 henkilöä ja tavaratilaan mahtuu hyvin kuljetettavaa – hatchback-mallissa 405 litraa ja Sport Tourer -mallissa kokonaiset 524 litraa. Maksimissaan takaistuimet alas taitettuna Sport Tourer mallissa on tilaa jopa 1600 litraa.

Moottorivaihtoehtoina on Renaultin huippunykyaikaiset TCe 115 bensiini- sekä dCi 110 diesel turbomoottorit, joissa molemmissa on manuaalivaihteiston yhteydessä polttoainetta säästävät Stop & Start –toiminto ja älykäs virranhallinta, jossa jarrutusenergiaa käytetään akun lataamiseen. Moottorit ovat mukavasti vääntäviä ja vähäpäästöisiä. Dieselmoottorin CO2 –päästöt (90 g/km) ovat kokoluokkansa matalimpia. Myöhemmin kesään mennessä moottorivalikoimaa täydentää uusi 130 hv suorasuihkutteinen bensiiniturbomoottori yhdistettynä automaattiseen EDC-vaihteistoon Dynamique -varustetasoisena. Dynaamisen ja reaktiivisen EDC-vaihteiston ansiosta kiihtyvyys on nopea ja välitön, ja moottori vastaa herkästi kuljettajan käskyihin.

Suomen malliston perusvarustetaso on korkea esimerkkinä mm. vakionopeudensäädin/nopeudenrajoitin, Plug&Play radio (CD MP3, Bluetooth®-yhteys, USB- ja AUX-liitännät), automaattinen kaksialueilmastointi, automaattiset LED-päiväajovalot ja tuulilasinpyyhkimet sadetunnistimella ovat nykyään vakiovarusteita jo Expression tasolta samoin kuten 16” Alternova muotovanteet. Hinnat ovat pysyneet aikaisemmalla tasolla.

Uusi Mégane Tyytyväisyystakuulla

Renault Tyytyväisyystakuu on yksityishenkilöille tarjottava lisäturva, joka ei maksa asiakkaalle mitään ja sitä tarjotaan uusiin Renault henkilöautoasiakastilauksiin 2.1.2014 alkaen. Asiakas voi 30 päivän kuluessa ensirekisteröinnistä palauttaa auton takaisin, mikäli hän jostain syystä on tyytymätön autoonsa. Mahdollisessa palautustapauksessa Renault lunastaa auton ja palauttaa ostohinnan takaisin palautusehtojen mukaisesti vähennettynä auton toimituskuluilla. Mikäli autossa on ollut rahoitussopimus, asiakas vastaa rahoitussopimuksen kustannuksista. Tyytyväisyystakuun myötä Renault tarjoaa nyt ainoana markkinoilla ylivertaisen kokonaispaketin asiakkaille sisältäen pitkän 4 vuoden / 100.000 km takuun, takuun aikaisen veloituksettoman Renault 24/7 Tiepalvelun sekä nyt myös Renault Tyytyväisyystakuun.

Mégane mallisto

Hatchback Energy TCe 115 S&S Expression                 21 596 €