UUSI RENAULT JÄLLEENMYYJÄ RAISIOON

Autotalo Pelttari aloittaa Renaultin ja Dacian uutena jälleenmyyjä Raisiossa 1.10.2015 alkaen.

Autotalo Pelttari (Kakkostien Auto Oy) Raision toimipiste vastaa 1.10.2015 alkaen Renault ja Dacia henkilö- ja tavara-autojen myynnistä Turun talousalueella.

”Autotalo Pelttari on kokenut autokaupan osaaja, jonka kanssa olemme tehneet menestyksellistä yhteistyötä Porin alueella. Siksi Renault ja Dacia –myynnin aloittaminen juuri nyt merkittävällä Turun talousalueella on molemmille osapuolille luonteva jatkumo. Merkkimme on vahvassa nosteessa ollen jo toista vuotta perättäin markkinoiden suurimpia kasvajia ja heidän asiakaslähtöinen, yrittäjämäinen ja aktiivinen toimintatapa sopii tilanteeseen erinomaisesti. Renaultin myynnistä Pelttarilla on pitkä kokemus myös aikaisemmilta vuosikymmeniltä. Kunnioitamme täten merkin hienoja perinteitä. Kauppapaikka osoitteena on nykyisille Renault ja Dacia asiakkaille jo tuttu, sillä Pelttari jatkaa edellisen toimijan tiloissa.” sanoo Renault ja Dacia maahantuonnin Nordic Automotive Servicen toimitusjohtaja Heikki Vuorinen.

”Raision toimipiste sopii hyvin yrityksemme kokonaisuuteen ja odotamme uudelta toimipisteeltä paljon. Renaultin ja Dacian uudet mallit ovat olleet menestys koko Suomessa, ja myös Suzukille ja Isuzulla on vahva markkinasijansa. Haluan toivottaa tervetulleeksi kaikki niin nykyiset kuin uudetkin Renault ja Dacia asiakkaat Raision Allastie 1 toimitiloihin heti lokakuun alusta lähtien.” kommentoi Autotalo Pelttarin toimitusjohtaja Jukka Pelttari.

Lisätietoja:

Heikki Vuorinen, toimitusjohtaja, 040-771 6129, heikki.vuorinen@renault.fi

Autotalo Pelttari, Kakkostien Auto Oy,
Jukka Pelttari, toimitusjohtaja, 044-560 1260, jukka.pelttari@autotalopelttari.fi