Saksalaislähtöinen SaaS-työkalujen hankintaan erikoistunut Sastrify aloittaa toimintansa Pohjoismaissa

Sastrifyn keräämä data auttaa pohjoismaisia ​​yrityksiä säästämään resursseja ja SaaS-palveluntarjoajia tarjoamaan asiakkailleen parempaa palvelua.

HELSINKI (11.10.2022) – Saksalainen SaaS-hankintayhtiö Sastrify ilmoittaa käynnistävänsä toimintansa Pohjoismaissa. Vuonna 2020 perustettu yritys on vakiinnuttanut asemansa yhtenä Euroopan johtavista SaaS-hankinta-alustoista Euroopassa, ja sillä on jo satoja asiakkaita, mukaan lukien eurooppalaiset yksisarviset Gorillas, Mollie ja Sender, sekä pohjoismaiset pilottiasiakkaat Pleo ja HappyOrNot.

Aivan kuten muu maailma, yritykset kamppailevat tällä hetkellä vallitsevan talouden taantuman vaikutusten kanssa. Yritykset etsivät jatkuvasti uusia tapoja säästää resursseja ja parantaa yrityksen tehokkuutta. Auttaakseen yrityksiä menestymään haastavimpinakin aikoina Sastrify tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden saada kaiken irti liiketoiminnastaan.

”Kuten aina sanomme, tehokkaat hankintayhtiöt kysyvät oikeat kysymykset juuri oikeaan aikaan. Yritysten teknologia-, rahoitus- ja hankintatiimit tuhlaavat lukemattomia tunteja ohjelmistosopimustensa hallintaan. Näin CTO:n näkökulmasta haluaisin itse keskittyä ennemmin erinomaisen tuotteen rakentamiseen kuin reilujen hintojen löytämiseen tai myyjien kanssa neuvottelemiseen”, sanoo toinen perustajista, Sastrifyn teknologiajohtaja Maximilian Messing.

Sastrifyn alustan kautta asiakkaat voivat hallinnoida yli 3 000 SaaS-sovellusta. Yhtiö tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden selata uusia ohjelmistoja ja edetä jäsennellyn hankintaprosessin mukaan saadakseen tarvitsemansa mahdollisimman tehokkaasti ja markkinoiden parhaaseen hintaan. Lisäksi alusta ilmoittaa yritykselle epäedullisista sopimuksista ja tarjoaa optimoituja ratkaisuja.

”Vaikka meidät pohjoismaalaiset tunnetaan usein rehellisyydestämme ja suorapuheisuudestamme, sopimusneuvotteluissa on paljon parantamisen varaa. Siksi uskomme, että nyt on oikea aika astua markkinoille Pohjoismaissa”, toteaa Sastrifyn Pohjoismaiden liiketoiminnan kehityspäällikkö Oscar Forsberg.

”Kun mikä tahansa yritys kasvaa, se tarvitsee SaaS-työkaluja esimerkiksi yhteistyön edistämiseen ja viestintään sekä projektinhallintaan. Sastrifyn avulla pystyimme säästämään seitsennumeroisen summan SaaS-kuluissamme. Tämän ansiosta olemme voineet aidosti keskittyä ydinliiketoimintaamme”, kertoo Gorillasin Special Projects IT Bobby Abdullah.

Sastrifyn liikevaihto on kasvanut tasaisesti sen perustamisvuodesta lähtien. Vuonna 2021 yhtiö keräsi A-sarjan rahoituksella 15 miljoonaa euroa. Yrityksellä on tällä hetkellä yli 120 työntekijää yli 25 eri maassa.

Kuvat ja lisämateriaalit medialle

Oscar Forsberg

Liikejohdon kehityspäällikkö Pohjoismaissa, Sastrify

oscar.forsberg@sastrify.com

Sastrify

Maximilian Messingin ja Sven Lackingerin vuonna 2020 perustama Sastrify tarjoaa virtuaalisen SaaS-hankintapalvelun, joka auttaa yritysten rahoitus- ja teknologiatiimejä optimoimaan SaaS-työkalujen hallintaa ja kustannuksia. Automatisoimalla toistuvia ja manuaalisia prosesseja ja käyttämällä omistautunutta, laajaa SaaS-vertailutietokantaa hyödyntävää hankintatiimiä Sastrify pystyy tarjoamaan asiakkailleen markkinoiden parhaat hinnat. Lisätietoja: www.sastrify.com.