Sotkamo Silver julkaisee vuoden 2023 tammi-syyskuun osavuosikatsauksen 25.10.2023

Sotkamo Silver AB, sijoittajauutinen, 19.10.2023 klo 09:00 (08:00 Ruotsin aikaa)

Sotkamo Silver julkaisee vuoden 2023 tammi-syyskuun osavuosikatsauksen 25. lokakuuta 2023 noin klo 9:00 Suomen aikaa (08:00 Ruotsin aikaa). Tulosjulkistuksen tiedotustilaisuus järjestetään webcastina samana päivänä klo 13:00 Suomen aikaa (12:00 Ruotsin aikaa).

Webinaari järjestetään suomen kielellä ja siinä esitettävä materiaali on englannin kielellä. Webinaariin pääsee osallistumaan alla olevan linkin kautta:

Esitys tulee saataville yhtiön verkkosivuille osoitteeseen:

Lisätietoja:

Mikko Jalasto, konsernijohtaja,
mikko.jalasto@silver.fi
puh. +358 50 4821689

Sotkamo Silver lyhyesti

Sotkamo Silver on kaivos- ja malminetsintäyritys, joka kehittää ja hyödyntää mineraaliesiintymiä Kainuun seudulla. Sotkamo Silver tukee globaalia kehitystä kohti vihreään siirtymään liittyviä teknologioita ja tuottaa tarvittavia metalleja vastuullisesti ja paikalliset sidosryhmät huomioiden. Sotkamo Silverin päähanke on Sotkamon hopeakaivos. Kaivos tuottaa hopean lisäksi kultaa, sinkkiä ja lyijyä. Yhtiöllä on myös Kainuun hopeakaivoksen läheisyydessä sijaitsevien mineraaliesiintymien kaivos- ja malminetsintäoikeudet. Sotkamo Silver -konserniin kuuluvat emoyhtiö Sotkamo Silver AB ja sen kokonaan omistama suomalainen tytäryhtiö (Sotkamo Silver Oy). Sotkamo Silverin osake on listattu Tukholman NGMpörssin Main Regulated -listalla Tukholmassa (SOSI), Nasdaq

Helsingissä (SOSI1) ja Börse Berlinissä.

Yhtiö soveltaa International Financial Reporting Standards -järjestelmää (IFRS) Euroopan unionin hyväksymällä tavalla. ISIN-koodi Sotkamo Silverin osakkeille on SE0001057910. Legal Entity Identifier (LEI) tunnus on 213800R2TQW1OZGYDX93.

Lue lisää Sotkamo Silveristä osoitteessa www.silver.fi