Spinnova-konsernin taloudellinen tiedotus vuonna 2025 ja 2026

SPINNOVA OYJ, YHTIÖTIEDOTE, 26.6.2024, klo 13.00

Spinnova-konsernin taloudellinen tiedotus vuonna 2025 ja 2026

Spinnova vahvistaa aiemmin julkaistut alustavat raportointipäivämäärät vuodelle 2025. Spinnova julkaisee vuonna 2025 tilinpäätöksensä vuodelta 2024 sekä puolivuotiskatsauksensa 2025 seuraavasti:

Tilinpäätöstiedote kaudelta 1.1.-31.12.2024 torstaina 13.2.2025

Puolivuotiskatsaus kaudelta 1.1.-30.6.2025 torstaina 28.8.2025

Spinnovan varsinainen yhtiökokous järjestetään keskiviikkona 9.4.2025. Hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle erillisellä kutsulla.

Alustavat päivät vuodelle 2026 ovat 12.2.2026 tilinpäätökselle ja 25.8.2026 puolivuotiskatsaukselle. Yhtiökokouksen alustava päivämäärä on 15.4.2026.

Lisää tietoa taloudellisesta tiedotuksesta löytyy Spinnovan sijoittajasivuilta osoitteessa https://spinnovagroup.com/fi/sijoittajakalenteri/.

Spinnova Oyj

Virva Vesanen, Johtaja, markkinointi, viestintä ja sijoittajasuhteet
ir@spinnova.fi

Hyväksytty neuvonantaja:
Aktia Alexander Corporate Finance Oy
P. 050 520 4098

Jakelu:
Päämediat

Spinnova – Tekstiilimateriaalien innovaatio

Spinnova mullistaa tekstiilien valmistustavan globaalisti. Spinnova on kehittänyt uudenlaisen patentoidun teknologian tekstiilikuidun valmistukseen puusellusta tai jätevirroista, kuten nahka, tekstiili- tai maatalousjätteestä, ilman haitallisia liuottavia kemikaaleja.

SPINNOVA®-kuidun valmistuksesta ei synny sivuvirtoja, ja sen CO2-päästöt ja vedenkäyttö ovat minimaaliset. SPINNOVA®-materiaalit ovat maatuvia ja kierrätettäviä. Spinnova on sitoutunut käyttämään vain kestäviä raaka-aineita, kuten FSC-sertifioitua puuta ja jätettä. SPINNOVA®-kuitu tuotetaan mekaanisella prosessilla, jonka ansiosta kuitu on ulkonäöltään ja tuntumaltaan verrattavissa luonnonkuituihin kuten puuvillaan.

Spinnova on palkittu mm. Fast Company -lehden, ISPO:n, Scandinavian Outdoorin, ANDAMin ja Monoclen vastuullisiin innovaatioihin liittyvissä kilpailuissa.

Spinnovan osakkeet (SPINN) noteerataan Nasdaq First North Growth Market Finland-kasvumarkkinapaikalla.

SPINNOVA®-kuidun verkkopalvelu: www.spinnova.com
Spinnova-konsernin verkkopalvelu: www.spinnovagroup.com