Spinnova Oyj: Hallituksen järjestäytymiskokouksen päätökset

SPINNOVA OYJ, YHTIÖTIEDOTE 11.5.2022 klo 18.00

Spinnova Oyj: Hallituksen järjestäytymiskokouksen päätökset

Spinnova Oyj:n uusi hallitus on pitänyt järjestäytymiskokouksensa 11.5.2022.

Hallitus valitsi puheenjohtajakseen Harri Sundvikin. Hallituksen muut jäsenet ovat Gert Kroner, Hanna Liiri, Vinicius Nonino, Sari Pohjonen, Janne Poranen, Juha Salmela ja Timo Soininen.

Hallituksen valiokunnat

Yhtiön hallitus valitsi keskuudestaan jäsenet tarkastusvaliokuntaan ja palkitsemisvaliokuntaan. Hallituksen valiokuntien tehtävät on esitelty osoitteessa https://spinnovagroup.com/fi/hallinto-ja-johtaminen/hallituksen-valiokunnat/.

Tarkastusvaliokunta

Hallitus päätti valita tarkastusvaliokunnan jäseniksi Sari Pohjosen, Vinicius Noninon ja Harri Sundvikin sekä tarkastusvaliokunnan puheenjohtajaksi Sari Pohjosen.

Palkitsemisvaliokunta

Hallitus päätti valita palkitsemisvaliokunnan jäseniksi Hanna Liirin, Vinicius Noninon ja Harri Sundvikin sekä palkitsemisvaliokunnan puheenjohtajaksi Hanna Liirin.

Spinnova Oyj

Janne Poranen, toimitusjohtaja
Puh. 0400 138 711
ir@spinnova.fi

Hyväksytty neuvonantaja:

Aktia Alexander Corporate Finance Oy

Jakelu:

Päämediat

Patentoitu SPINNOVA®-kuitu ei tuota lainkaan jäte- tai sivuvirtoja tai mikromuovia, ja sen CO2-päästöt ja vedenkäyttö ovat minimaaliset. SPINNOVA®-materiaalit ovat nopeasti maatuvia ja kierrätettäviä. Spinnova on sitoutunut käyttämään vain vastuullisia raaka-aineita kuten FSC-sertifioitu puu ja jätevirrat. SPINNOVA®-kuitu tuotetaan ilman haitallisia tai monimutkaisia kemiallisia prosesseja, ja se tuntuu luonnollisilta kuiduilta kuten puuvilla ja pellava.

SPINNOVA®-kuidun verkkopalvelu: www.spinnova.comSpinnova-konsernin verkkopalvelu: www.spinnovagroup.com