Ilkka Salonen jättää SRV Yhtiöt Oyj:n hallituksen

SRV YHTIÖT OYJ          PÖRSSITIEDOTE          16.11.2012            KLO 14.10

VTK Ilkka Salonen on pyytänyt eroa SRV Yhtiöt Oyj:n hallituksen jäsenen tehtävästä. Salonen aloitti suuren venäläisen Uralsib-pankin toimitusjohtajana syyskuussa 2012, eikä nykyisen työnsä ohella koe ehtivänsä osallistumaan SRV:n hallitustyöskentelyyn täydellä panoksella. Salonen on toiminut SRV:n hallituksen sekä nimitys- ja palkitsemisvaliokunnan jäsenenä vuodesta 2010.

- Haluan kiittää Ilkka Salosta näistä kuluneista vuosista koko SRV:n hallituksen puolesta. Hänen näkemyksensä ja erityisosaamisensa ovat tuoneet arvokkaan panoksen yhtiön kehittämiseen, SRV:n hallituksen puheenjohtaja Ilpo Kokkila sanoo.

SRV Yhtiöt Oyj:n hallituksen täydentämisestä päätetään kevään 2013 yhtiökokouksessa.

SRV Yhtiöt Oyj
Taneli Hassinen
Viestintä- ja markkinointijohtaja
taneli.hassinen@srv.fi