SRV rakentaa Stockmannille jakelukeskuksen Tuusulaan

3.2.2014
Sijoittajauutinen

Stockmann on allekirjoittanut sopimuksen SRV:n kanssa uuden jakelukeskuksen rakentamisesta. Jakelukeskus valmistuu hyvien liikenneyhteyksien varrelleTuusulan Jusslaan vuonna 2016, ja sen sijoittajana ja vuokranantajana toimii Ilmarinen.

Uuteen keskitettyyn jakelukeskukseen siirtyvät Stockmannin Suomen tavaratalojen ja verkkokaupan varastojen toiminnot Pitäjänmäeltä, Tammistosta, Vantaanrastista, Pakkalasta ja Viinikkalasta sekä Baltian varaston toiminnot Riiasta.

”Stockmannin jakelukeskus on hyvä esimerkki asiakkaan tarpeista lähtevästä hankkeesta sekä kestävästä aluekehityksestä. Asiakas saa toimintojensa kannalta mahdollisimman tehokkaan sijainnin, ja samalla vahvistetaan alueella jo valmiiksi olevaa logistiikkakeskittymää”, SRV:n hankejohtaja Jouko Pöyhönen selostaa.

Stockmannin jakelukeskuksen laajuus on 29 000 m2. Koko tontin pinta-ala on noin 133 665 m². Tilaa on myös toiselle samankokoiselle keskukselle, johon on tarkoitus rakentaa tulevaisuudessa logistiikkatilaa.

Jouko Pöyhönen, hankejohtaja, SRV Yhtiöt Oyj, puh. 040 528 2870