SRV Yhtiöt Oyj maksaa 2019 hybridijoukkovelkakirjojen korot 24.5.2021

SRV YHTIÖT OYJ             PÖRSSITIEDOTE              22.4.2021    KLO 10.15

SRV Yhtiöt Oyj maksaa 2019 hybridijoukkovelkakirjojen korot 24.5.2021

SRV Yhtiöt Oyj ("SRV") ilmoittaa maksavansa 58.400.000 euron 12 prosentin 23.5.2019 liikkeeseen laskettujen hybridijoukkovelkakirjojen (ISIN-tunnus FI4000384185) (joista on ulkona 3,56 miljoonaa euroa) ("2019 Hybridivelkakirjat") korot niiden ehtojen mukaisesti 24.5.2021. Korkoja maksetaan 24.5.2021 yhteensä 427.200 euroa.

Saku Sipola, toimitusjohtaja, p. 040 551 5953, saku.sipola@srv.fi
Jarkko Rantala, talous- ja rahoitusjohtaja, p. 040 6741949, jarkko.rantala@srv.fi

SRV on rakennusalan kehittäjä ja uudistaja. Pyrkimyksemme on luoda uusi elinkaariviisas todellisuus, jossa rakentamisen ratkaisut turvaavat yhtä aikaa hyvinvoinnin, taloudellisen arvon sekä tilojen käyttäjien, asukkaiden ja ympäristön edun – vuosiksi ja sukupolviksi eteenpäin. Tuomme aidon yhteistyön ja innostuksen jokaiseen kohtaamiseen. Vastuullisuus näkyy kaikessa toiminnassamme.

Olemme vuonna 1987 perustettu, Helsingin pörssissä listattu yhtiö. Toimimme kasvukeskuksissa Suomessa ja Venäjällä. Liikevaihtomme vuonna 2020 oli 975,5 miljoonaa euroa. Noin 1 000 SRV:läisen lisäksi työllistämme noin 4 200 alihankkijan verkoston.