Suomen toimintojen lomautuksia koskevat neuvottelut päättyneet

SSAB käynnisti elokuun lopulla selvitykset henkilöstömäärän joustovaihtoehdoista. Samalla Suomen toiminnoissa käynnistettiin mahdollisia enintään 90 päivän lomautuksia koskevat yhteistoimintaneuvottelut. Neuvottelut ovat nyt päättyneet ja loppuvuonna 2019 on keskimäärin 2-3 viikon lomautustarve.

Lomautukset koskevat SSAB Europe -divisioonaa, jonka suurimmat toimipaikat ovat Raahessa ja Hämeenlinnassa sekä konsernitoimintoja. Lomautusten tarkka kohdentuminen määräytyy tulevien viikkojen aikana. Alkuvuoden 2020 mahdollinen lomautustarve käsitellään erikseen.

Lisätietoja:
Atte Kaksonen, Press Officer, Finland, atte.kaksonen @ ssab.com, puh. +358 50 3143 634
Mia Widell, Press Relations Manager, Sweden, mia.widell @ ssab.com, puh. +46 76 527 2501

Olavi Huhtala, Executive Vice President, SSAB Europe,
olavi.huhtala @ ssab.com, puh.
+358 20 592 9157

Tämä lehdistötiedote on suomenkielinen käännös ruotsiksi ja englanniksi julkaistusta pörssitiedotteesta.

SSAB on maailmanlaajuisesti toimiva pohjoismainen ja yhdysvaltalainen teräsyhtiö. Yhtiön lisäarvoa tarjoavat tuotteet ja palvelut on kehitetty tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Tavoitteena on vahvempi, kevyempi ja kestävämpi maailma. SSAB:llä on työntekijöitä yli 50 maassa ja tuotantolaitoksia Ruotsissa, Suomessa ja Yhdysvalloissa. Yhtiö on noteerattu Nasdaq Tukholmassa ja toissijaisesti Nasdaq Helsingissä. www.ssab.com.
Löydät meidät myös sosiaalisesta mediasta: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter ja YouTube.