Uusia teräslajeja SSAB Multisteelin valikoimaan

Paineastia- ja laivanrakennusteräkset Eurooppalaiset ja Amerikkalaisten standardien mukaisesti nyt saatavilla.

SSAB Multisteel sisältää monia Eurooppalaisten ja Amerikkalaisten terässtandardien mukaiset vaatimukset täyttäviä paineastia-, laivanrakennus- ja rakenneteräslevyjä myötölujuusalueella 260 – 355 MPa.

Tämä monipuolisuus virtaviivaistaa varaston hallinnan ja tyydyttää asiakkaiden tarpeet laajalla tuotevalikoimalla erilaisiin käyttökohteisiin.

Tasaiset ominaisuudet takaavat johdonmukaisen tuotannon

SSAB Multisteelilla on tiukat min-max ikkunat mittatoleransseihin, kemialliseen koostumukseen ja mekaanisiin ominaisuuksiin. Tämä mahdollistaa toistettavuuden konepajakäytettävyydessä joka kerta.

Monissa teräslajeissa on standardeja alhaisemmat CEV arvot mitkä takaavat erinomaiset hitsausominaisuudet.

Taatut taivutussäteet ovat paremmat mitä Euronormit vaativat. Tasainen myötölujuus ja paksuustarkkuus toimituksesta toiseen mahdollistavat ennustettavuuden takaisinjoustolle. Minimi taivutussäde on 2 x paksuus kaikissa valssaussuunnissa.

Äkkilähtö tuotantoon SSAB Multisteelin avulla

Kun asiakas haluaa aloittaa minkä tahansa yleisen teräsrakenteen tuotannon, oikeanlaisen teräksen odottaminen ei ole vaihtoehto.

Varastoimalla SSAB Multisteeliä, on helppoa toimittaa halutut teräslajit ja mitat nopeasti. Näin toimitus on nopeampi verrattuna tehdastoimitukseen.

Mikäli haluat lisätietoja SSAB Multisteelistä, ota yhteyttä:

Jari Plosila, Tuotepäällikkö kvarttolevyt, SSAB Europe, jari.plosila@ssab.com

SSAB on maailmanlaajuisesti toimiva pohjoismainen ja yhdysvaltalainen teräsyhtiö. Yhtiön lisäarvoa tarjoavat tuotteet ja palvelut on kehitetty tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Tavoitteena on vahvempi, kevyempi ja kestävämpi maailma. SSAB:llä on työntekijöitä yli 50 maassa ja tuotantolaitoksia Ruotsissa, Suomessa ja Yhdysvalloissa. Yhtiö on noteerattu Nasdaq Tukholmassa ja toissijaisesti Nasdaq Helsingissä. www.ssab.com.
Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter ja YouTube.