Stockmann suunnittelee uusien konseptien pilotointia kauppakeskus Itiksessä keväästä 2023 alkaen

Kauppakeskus Itiksen Stockmannin tavarataloon on tulossa muutoksia ensi keväästä 2023 alkaen. Stockmann suunnittelee uusien konseptien pilotointia Itiksessä. Muutosten suunnittelu käynnistyy välittömästi, ja tiedotamme muutoksista myöhemmin. Yrityssaneerausohjelman yhteydessä neuvoteltiin muutoksia vuokrasopimukseen, ja Itiksen vuokranantaja on nyt päättänyt käyttää optiotaan irtisanoa sopimus osittain.

Itiksen Stockmannin tavaratalon toimintaa suunnitellaan uudelleen ja tällä arvioidaan olevan vaikutusta Itiksen tavaratalon henkilöstömäärään ja rakenteeseen. Käynnistämme muutosneuvottelut 25.8.2022 ja neuvottelut koskevat koko Itiksen tavaratalon henkilöstöä. Itiksen henkilöstöllä on hyviä mahdollisuuksia jatkossakin sijoittua Stockmannin muihin yksiköihin.

Itiksen Stockmannin tavaratalo palvelee asiakkaitaan ja tavaratalo on auki normaalisti muutostöiden aikana.

Nina Urho, Itiksen Stockmannin tavaratalon johtaja, p. 050 427 4730, nina.urho@stockmann.com

Stockmann Media Desk, puh. 050 389 0011, info@stockmann.com

Stockmann tarjoaa monipuolisen ja laadukkaan valikoiman muodin, kauneuden ja kodin tuotteita ihanan arjen ja juhlan rakentamiseen. Inspiroimme asiakkaitamme tekemään kestäviä ja vastuullisia valintoja. Stockmannilla on 8 tavarataloa Suomessa ja Baltiassa sekä verkkokauppa stockmann.com. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta stockmanngroup.com.