Stockmannin toimintakertomus ja tilinpäätös 2023 on julkaistu

STOCKMANN Oyj Abp, Tilinpäätös ja toimintakertomus 27.2.2024 klo 9.00 EET

Stockmannin toimintakertomus ja tilinpäätös 2023 on julkaistu

Stockmann on julkaissut vuoden 2023 talouskatsauksen, joka sisältää hallituksen toimintakertomuksen, konsernin tilinpäätöksen, emoyhtiön tilinpäätöksen ja tilintarkastuskertomuksen. Selvitys muista kuin taloudellisista tiedoista sisältyy hallituksen toimintakertomukseen.

Lisäksi Stockmann on julkaissut selvityksen hallinnointi- ja ohjausjärjestelmästä, palkitsemisraportin, liiketoimintakatsauksen sekä vastuullisuuskatsauksen. Kaikki julkaistut raportit ovat tämän tiedotteen liitteinä pdf-tiedostoina ja yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://www.stockmanngroup.com/sijoittajat/raportit-ja-julkaisut. Vuosiraportoinnin kokonaisuus julkaistaan myös sivulla https://vuosi2023.stockmanngroup.com tällä viikolla.

ESEF-asetuksen (European Single Electronic Format) mukainen xHTML-muotoinen talouskatsaus julkaistaan tämän pörssitiedotteen liitteenä. Tilintarkastusyhteisö Ernst & Young on toimittanut kohtuullisen varmuuden antavan riippumattoman tilintarkastajan varmennusraportin ISAE 3000 mukaisesti koskien Stockmannin laatimaa ESEF-talouskatsausta. Talouskatsaus julkaistaan lisäksi vapaaehtoisesti pdf-tiedostona yhdessä hallinnointiraportin ja palkitsemisraportin kanssa. Pdf-muotoinen talouskatsaus ei täytä arvopaperimarkkinalain 7. luvun 5. pykälän mukaisia julkistamisvaatimuksia.

Susanne Ehnbåge

Annelie Forsberg, talousjohtaja
Jukka Naulapää, lakiasiainjohtaja
Yhteydenotot Stockmann-konsernin Media Deskin kautta info@stockmann.com, puh. 050 389 0011