Stora Enso: Arvopaperimarkkinalain 9. luvun 10. pykälän mukainen ilmoitus omistusosuuden muutoksesta

STORA ENSO OYJ PÖRSSITIEDOTE 21.6.2017 klo 15.30

Stora Enso Oyj on vastaanottanut Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varmalta 21.6.2017 arvopaperimarkkinalain 9. luvun 10. pykälän mukaisen ilmoituksen, jonka mukaan Varman osakeomistus Stora Enso Oyj:stä laski alle 5 %:n rajan 20.6.2017.

Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varman osuus Stora Enso Oyj:stä ilmoituksen mukaan:

% osakkeista ja äänistä (A yhteensä)  % osakkeista ja äänistä rahoitusvälineiden kautta (B yhteensä)  Yhteenlaskettu
%-osuus
(A+B)
Liikkeeseenlaskijan osakkeiden ja äänten kokonaismäärä
Osuus liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen 1,28 % osakkeista,
4,18 % äänistä
788 619 987 osaketta,
237 717 686 ääntä
Edellisessä liputusilmoituksessa ilmoitettu osuus (jos liputettu) 1,54 % osakkeista,
5,01 % äänistä

Tiedot omistus- ja ääniosuudesta liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen: