Stora Enson tulosjulkistamisajankohdat ja yhtiökokous vuonna 2023

STORA ENSO OYJ PÖRSSITIEDOTE 28.4.2022 klo 8.30

Julkistamisajankohdat vuonna 2023
Stora Enso Oyj julkaisee neljä osavuosikatsausta vuonna 2023. Julkaisuaikataulu on seuraava:

Tiistai 31.1.2023 tilinpäätöstiedote 2022
Tiistai 25.4.2023 osavuosikatsaus tammi–maaliskuulta 2023
Perjantai 21.7.2023 puolivuosikatsaus tammi–kesäkuulta 2023
Tiistai 24.10.2023 osavuosikatsaus tammi–syyskuulta 2023

Osavuosikatsaukset julkaistaan noin kello 8.30 Suomen aikaa. Stora Enso noudattaa hiljaista jaksoa 30 päivää ennen tuloksen julkistamisajankohtaa.

Vuosikertomus
Stora Enso Oyj:n vuosikertomus 2022, joka sisältää toimintakertomuksen ja konsernitilinpäätöksen liitetietoineen, julkaistaan yhtiön verkkosivuilla 14.2.2023.

Yhtiökokous
Stora Enso Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi tiistaina 16.3.2023. Stora Enson hallitus kutsuu kokouksen koolle myöhempänä ajankohtana.

Lisätietoja medialle:
Satu Härkönen
viestintäjohtaja, Suomen mediasuhteet

Sijoittajatiedustelut:
Anna-Lena Åström
sijoittajasuhdejohtaja
puh. +46 70 210 7691

Stora Enso on pakkaus , biomateriaali , puutuote  ja paperiteollisuuden uusiutuvien tuotteiden maailmanlaajuinen toimittaja osana biotaloutta. Lisäksi Stora Enso on yksi maailman suurimmista yksityisistä metsänomistajista. Uskomme, että kaikki, mikä tänään valmistetaan uusiutumattomista materiaaleista, voidaan huomenna valmistaa puusta. Stora Enso työllistää noin 22 000 henkilöä. Vuonna 2021 Stora Enson liikevaihto oli 10,2 miljardia euroa. Stora Enson osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä (STEAV, STERV) ja Nasdaq Tukholmassa (STE A, STE R). Lisäksi Stora Enson ADR todistuksilla (SEOAY) käydään kauppaa Yhdysvalloissa. storaenso.com/investors

Lisätietoja medialle:
Satu Härkönen