Stora Enson vuoden 2012 vuosikertomus julkaistu

STORA ENSO OYJ PÖRSSITIEDOTE 18.2.2013 klo 9.00

Stora Enson vuoden 2012 vuosikertomus julkaistaan tänään PDF-muodossa. Stora Enson vuoden 2012 vuosikertomus koostuu neljästä erillisestä julkaisusta: Stora Enso Rethink 2012 -julkaisusta, tilinpäätöksestä, konsernihallinnointiraportista ja yritysvastuuraportista.

Stora Enso Rethink 2012 julkaistaan suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi. Tilinpäätös, konsernihallinnointiraportti ja yritysvastuuraportti julkaistaan englanniksi.

Painetut julkaisut ilmestyvät viikolla 10. Stora Enso Rethink 2012 ja siihen sisältyvä Tiedot & luvut -liite postitetaan niille suomalaisille ja ruotsalaisille osakkeenomistajille, jotka ovat sitä pyytäneet. Stora Enso Rethink 2012 sekä englanninkielinen tilinpäätös ja yritysvastuuraportti ovat tilattavissa painettuna osoitteesta www.storaenso.com/order tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen group.communications@storaenso.com. Vuoden 2012 konsernihallinnointiraportti on saatavilla ainoastaan PDF-muodossa.

Stora Enso on tänään julkistanut myös seuraavat erilliset PDF-tiedostot:

• Virallinen suomenkielinen tilinpäätös
  • Englanninkielinen käännös emoyhtiön vuoden 2012 tilinpäätöksestä
  • Suomenkielinen käännös vuoden 2012 konsernihallinnointiraportista

Kaikki nämä julkaisut ja dokumentit ovat saatavilla konsernin internetsivuilla osoitteessa www.storaenso.com/annualreport.

Sanna Lahti, johtaja, konserniviestintä, p. 02046 21251

Stora Enso on paperi-, biomateriaali-, puutuote- ja pakkausteollisuuden maailmanlaajuinen edelläkävijä – rethinker. Kyseenalaistamme toimintaamme ja ajatteluamme ja haemme jatkuvasti uutta tarjotaksemme asiakkaillemme innovatiivisia, uusiutuviin materiaaleihin perustuvia ratkaisuja. Stora Enson palveluksessa on maailmanlaajuisesti noin 28 000 ihmistä, ja sen liikevaihto vuonna 2012 oli 10,8 miljardia euroa. Stora Enson osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä (STEAV, STERV) ja Tukholmassa (STE A, STE R). Lisäksi Stora Enson ADR-todistuksilla (SEOAY) käydään Yhdysvalloissa kauppaa OTC-listalla International OTCQX:ssa.