Siljan laivojen joulubuffet uudistuu Hellapoliisin annoksilla

Tallink Silja kutsui ruokasivuston pitäjän ja ruokabloggarinakin tunnetun Hellapoliisin toteuttamaan kanssaan uutta sisältöä Helsinki-Tukholma-reitin laivojen joulubuffetiin. Erityistä huomiota on kiinnitetty gluteenitonta ruokavaliota noudattaviin ruokailijoihin. Uudentyyppisen yhteistyön myötä myös asiakkaat pääsevät ennakkoon valitsemaan joulupöytään päätyviä annoksia sosiaalisen median kautta.

- Oli hienoa päästä ideoimaan Siljan joulubuffetin annoksia hyvin vapaasti. Kävin tarkasti läpi viime vuoden joulubuffet-menun, jonka jälkeen päätin mitä raaka-aineita haluaisin omissa annoksissani käyttää. Valitsemani raaka-aineet ovat mihin tahansa illanistujaispöytään sopivia ja olen halunnut luoda tasapainoisen kokonaisuuden perinteisten jouluruokien rinnalle, kertoo Hellapoliisi Kati Jaakonen.

Silja Serenaden ja Silja Symphonyn uudistetun Grande Buffetin etualalla sijaitseva sesonkipöytä täyttyy joulubuffetin myötä Hellapoliisin annoksista. Tarjolla on toistakymmentä erilaista annosta; ainakin saaristolaisleipää ja lohimoussea, yrttisiä hirvipyöryköitä, banoffeeta ja pannacottaa glögikiilteellä.

Myös asiakkaat halutaan ottaa mukaan päätöksentekoon ja Silja Line Suomen Facebook –sivuilla järjestetäänkin lähipäivinä äänestys, jonka tuloksena suosituimmat annokset valikoituvat suoraan joulupöytään.

Kati toivoo erityisesti gluteenitonta ruokavaliota noudattavien matkustajien ilahtuvan, sillä yli puolet hänen 16 annoksestaan soveltuu myös heille. – Gluteenittomat annokset sopivat aivan kaikille, mutta erityisesti suosittelen maistamaan raakakakkua, Kati vinkkaa.

- Hellapoliisin tekemät ruokalajit kelpaavat vaikka ihan sellaisenaan illan menuksi. On hienoa että myös asiakkaamme pääsevät mukaan tekemään annosvalintoja sosiaalisen median kautta, iloitsee Head of Restaurant Services Tomi Söderström.

Joulubuffet ja Hellapoliisin oma sesonkipöytä ovat tarjolla Helsinki-Tukholma-reitin laivoilla 14.11.-26.12.2014 välisenä aikana. Joulubuffet maksaa 40 euroa ja etukäteen ostettuna/kanta-asiakkaille 38 euroa.

Lisätietoja antavat:

Tallink Silja Oy, Head of Restaurant Services Tomi Söderström, +358 50 355 0242, tomi.soderstrom@tallinksilja.com
Hellapoliisi Oy, johtajatar Kati Jaakonen, +358 41 531 2275, kati@hellapoliisi.fi

www.facebook.com/siljaline
www.hellapoliisi.fi

Tallink Silja Oy on osa AS Tallink Gruppia, joka on yksi Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yhtiön laivat liikennöivät Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan ja Silja Line-brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan. Tallink Silja Oy toimii Helsingissä, Turussa, Tampereella ja tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Yritys työllistää maalla noin 500 ja merellä noin 1000 henkilöä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan pörssissä.

Avainsanat:

Pikafaktat

Tallink Silja kutsui ruokasivuston pitäjän Hellapoliisin toteuttamaan kanssaan uutta sisältöä Helsinki-Tukholma-reitin laivojen joulubuffetiin.
Tweettaa
Tweettaa

Lainaukset

Valitsemani raaka-aineet ovat mihin tahansa illanistujaispöytään sopivia ja olen halunnut luoda tasapainoisen kokonaisuuden perinteisten jouluruokien rinnalle.
Hellapoliisi Kati Jaakonen
Hellapoliisin tekemät ruokalajit kelpaavat vaikka ihan sellaisenaan illan menuksi. On hienoa että myös asiakkaamme pääsevät mukaan tekemään annosvalintoja sosiaalisen median kautta.
Head of Restaurant Services Tomi Söderström