Viking Acquisitions Corp. on päivittänyt Tecnotreelle aiemmin lähettämäänsä tarjousta

19.9.2018 klo 15:45

Tecnotree on tiistaina 18.9.2018 vastaanottanut Viking Acquisitions Corp:lta (”Viking”) päivityksen Vikingin aiempaan, 29.6.2018 annettuun tarjoukseen. Päivitetty dokumentti on tämän tiedotteen liitteenä ja sitä käsitellään Tecnotreen ylimääräisessä yhtiökokouksessa 24.9.2018. Hallitus arvioi parhaillaan ehdotusta ja esittää näkemyksensä viimeistään ylimääräisessä yhtiökokouksessa.

Lisätietoja:
Padma Ravichander, toimitusjohtaja, +97 156 414 1420
Kirsti Parvi, talousjohtaja, tel +358 50 517 4569

Tecnotree

Tecnotree on kansainvälinen operaattoreiden it-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa tuotteita, palveluita ja ratkaisuja veloitukseen, laskutukseen, asiakaspalveluun ja asiakkuuden hallintaan sekä viestintäpalveluihin ja sisältöliiketoimintaan. Yhtiön tuoteportfolio kattaa teleoperaattoreiden liiketoimintatukijärjestelmien lähes koko kentän (order-to-cash). Siihen kuuluvat yhtenäiset ratkaisut kiinteän verkon, mobiilipalveluiden ja laajakaistan tarpeisiin sekä ennakkomaksu- että kuukausilaskuasiakkaiden liittymien, palveluiden ja rahavirtojen hallinnointiin.

Tecnotreen osake on kaupankäynnin kohteena Nasdaq Helsinki Oy:ssä (TEM1V). Lisätietoja: www.tecnotree.com.