Viking Acquisitions Corp. on päivittänyt Tecnotreelle aiemmin lähettämäänsä tarjousta

19.9.2018 klo 15:45

Tecnotree on tiistaina 18.9.2018 vastaanottanut Viking Acquisitions Corp:lta (”Viking”) päivityksen Vikingin aiempaan, 29.6.2018 annettuun tarjoukseen. Päivitetty dokumentti on tämän tiedotteen liitteenä ja sitä käsitellään Tecnotreen ylimääräisessä yhtiökokouksessa 24.9.2018. Hallitus arvioi parhaillaan ehdotusta ja esittää näkemyksensä viimeistään ylimääräisessä yhtiökokouksessa.

Lisätietoja:
Padma Ravichander, toimitusjohtaja, +97 156 414 1420
Kirsti Parvi, talousjohtaja, tel +358 50 517 4569

Tecnotree

Tecnotree on kansainvälinen operaattoreiden it-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa tuotteita, palveluita ja ratkaisuja veloitukseen, laskutukseen, asiakaspalveluun ja asiakkuuden hallintaan sekä viestintäpalveluihin ja sisältöliiketoimintaan. Yhtiön tuoteportfolio kattaa teleoperaattoreiden liiketoimintatukijärjestelmien lähes koko kentän (order-to-cash). Siihen kuuluvat yhtenäiset ratkaisut kiinteän verkon, mobiilipalveluiden ja laajakaistan tarpeisiin sekä ennakkomaksu- että kuukausilaskuasiakkaiden liittymien, palveluiden ja rahavirtojen hallinnointiin.

Tecnotreen osake on kaupankäynnin kohteena Nasdaq Helsinki Oy:ssä (TEM1V). Lisätietoja: www.tecnotree.com.

Tecnotree on kansainvälinen IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa ratkaisuja palveluiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan teleoperaattoreille ja muille toimijoille. Tecnotree auttaa asiakkaitaan kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinapaikkaa. Yhdessä asiakkaidensa kanssa Tecnotreen tavoitteena on auttaa kuluttajia hallitsemaan digitaalista elämäänsä paremmin. Tecnotreen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com.