Teleperformance sai Great Place to Work® -palkinnon Suomessa jo toista kertaa peräkkäin

Report this content

TAMPERE, 15. SYYSKUUTA 2022 – Teleperformance, alan johtava digitaalisesti integroituja yrityspalveluja tarjoava konserni, ilmoitti, että sen Suomen toimipiste on saanut arvostetun Great Place to Work® (GPTW®) -sertifikaatin jo toisena vuotena peräkkäin.

Great Place to Work® on työpaikkakulttuurin kansainvälinen asiantuntija, joka tarjoaa itsenäisiä yritysarvioita täysin työntekijöiden työpaikkakokemuksestaan antamien palautteiden perusteella.

Kyselytulosten yhteenvedosta käy ilmi, että yli 91 % työntekijöistä kokee, että heitä kohdellaan oikeudenmukaisesti sukupuoleen, seksuaaliseen suuntautumiseen tai ikään katsomatta. 97 % työntekijöistä puolestaan kokee, että heitä kohdellaan oikeudenmukaisesti rodusta riippumatta.

"Olemme innoissamme, että meidät on jälleen nimetty Great Place To Work -yritykseksi Suomessa ja erityisesti nyt, kun osa työvoimastamme työskentelee etätöissä," sanoo Erika Rönnquist Hoh, Teleperformance Nordicin toimitusjohtaja. "Aplodit upealle tiimillemme Suomessa. He ovat ylläpitäneet hyvää työskentelykulttuuria jo toista vuotta peräkkäin ja ovat todella ansainneet tämän hienon tunnustuksen.  Tämä saavutus on osoitus siitä omistautumisesta ja sitoutumisesta, joka tiimimme jäsenillä on sellaisen houkuttelevan ja inklusiivisen työpaikan luomiseen, jossa kaikki pääsevät kukoistamaan."

"On suuri kunnia saada Great Place To Work -sertifikaatti Suomeen jo toista vuotta peräkkäin. Pyrimme olemaan työntekijöillemme houkutteleva työpaikka, joka tarjoaa osallistavan ja turvallisen työympäristön, jossa kaikki voivat menestyä. Ylpeydellä voi olla osana tätä hienoa ja sitoutunutta kulttuuria, jossa kaikki tiimimme jäsenet voivat olla omana itsenään niin toimistolla kuin virtuaalisesti etätöissä. Käytämme GPTW-kyselyistä saatua palautetta työympäristömme jatkuvaan parantamiseen," sanoi Mikko Poutanen, Site Director, Teleperformance Finland.

"Kiitokset mahtaville kollegoillemme, jotka ovat vastanneet kyselyyn ja edesauttaneet tämän merkittävän tunnustuksen saamista jo toisena vuotena peräkkäin," sanoo Annebeth Holm Larsen, HR Manager, Teleperformance Finland.  "Yrityksenä, joka tarjoaa hybridin työympäristön, pyrimme vaalimaan mukaanottavaa ja lämminhenkistä kulttuuria sekä etätyössä että toimipisteessämme työskentelevien kollegoiden osalta."

Great Place to Workin® Trust Index© -kysely toteutettiin kesäkuussa 2022, ja se kattoi kaikki työntekijäkokemuksen osa-alueet sekä näkemyksen yrityksen kulttuurista.

Ramona Janson
Marketing, Teleperformance Nordic
ramona.janson@teleperformance.com

TELEPERFORMANCE GROUPISTA

Teleperformance (TEP – ISIN: FR0000051807 – Reuters: TEPRF.PA - Bloomberg: TEP FP) on johtava digitaalisesti integroituja yrityspalveluja toimittava maailmanlaajuinen konserni, joka toimii strategisena kumppanina maailman suurimmille yrityksille monilla eri toimialoilla. Sen tarjoamassa One Office -tukipalvelumallissa yhdistyy kolme laajaa, tärkeää ratkaisukokonaisuutta: asiakaskokemuksen hallinta, back office -palvelut ja liiketoimintaprosessien osaamispalvelut. Nämä kokonaisvaltaiset digitaaliset ratkaisut takaavat onnistuneen asiakasvuorovaikutuksen ja optimoidut liiketoimintaprosessit yhdessä ainutlaatuisen huipputeknologiaa ja henkilökohtaista palvelua yhdistävän toimintatapamme kanssa. Konsernin yli 420 000 työntekijää, jotka työskentelevät kaikkiaan 88 maassa, varmistavat vuosittain miljardien yhteyksien onnistumisen yli 265 kielellä ja yli 170 markkina-alueella ja ovat työssään sitoutuneet huippuosaamiseen osana yrityksen tarjoamaa yksinkertaisempaa, nopeampaa ja turvallisempaa prosessia. Vastuullista liiketoimintaamme ja tätä missiota tukevat luotettavien, joustavien ja älykkäiden teknologisten ratkaisujen käyttö sekä alan korkeimpien turvallisuus- ja laatustandardien noudattaminen. Vuonna 2021 Teleperformancen liikevaihto oli 7 115 miljoonaa euroa (8,4 miljardia dollaria kurssilla 1 euro = 1,18 dollaria) ja nettotulos 557 miljoonaa euroa.

Teleperformancen osakkeet ovat kaupankäynnin kohteena Euronext Paris -pörssissä A-listalla, ja niihin voi soveltaa viivästetyn maksun SDR-palvelua. Ne sisältyvät seuraaviin indekseihin: CAC 40, CAC Support Services, STOXX 600, S&P Europe 350 ja MSCI Global Standard. Vastuullisen liiketoiminnan ansiosta Teleperformancen osakkeet on sisällytetty CAC 40 ESG -indeksiin, Euronext Vigeo Eurozone 120 -indeksiin, FTSE4 Good -indeksiin ja Solactive Europe Corporate Social Responsibility -indeksiin (aiemmin Ethibel Sustainability Excellence Europe -indeksi).

Lisätietoja: www.teleperformance.com. Seuraa meitä Twitterissä: @teleperformance

Avainsanat:

Pikafaktat