Teleperformance sai Great Place to Work® -sertifikaatin Pohjoismaissa

Report this content

TAMPERE, 29. SYYSKUUTA 2021Teleperformance, johtava digitaalisesti integroitujen liiketoimintapalvelujen maailmanlaajuinen konserni, on ensimmäistä kertaa saanut arvostetun Great Place to Work® (GPTW®) -sertifikaatin tunnustuksena hyvästä työntekijäkokemuksesta Suomessa, Ruotsissa ja Tanskassa.  Henkilöstökyselyyn vastasi sekä etätöissä että paikan päällä toimistossa työskenteleviä työntekijöitä.

Yli 70 prosenttia Teleperformancen Pohjoismaiden yksiköiden työntekijöistä osallistui kesäkuussa 2021 toteutettuun Great Place to Work®:n järjestämään Trust Index© -tutkimukseen, jossa kartoitettiin työntekijäkokemuksen kaikkia puolia sekä työntekijöiden näkemyksiä yrityskulttuurista. Tutkimustuloksista käy ilmi, että yli 90 prosenttia kokee, että heitä kohdellaan yhdenvertaisesti etnisestä taustasta, sukupuolesta tai seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta.

"Olemme hyvin ylpeitä tästä upeasta saavutuksesta, sillä se vahvistaa, että osallistavan ja erinomaisen työpaikkakulttuurin eteen tekemämme jatkuva työ on ollut onnistunutta", sanoo Teleperformance Nordicin toimitusjohtaja Erika Rönnquist Hoh.  "Meillä on yli 2 500 työntekijää neljässä Pohjoismaassa, ja on tärkeää, että kaikilla on työpaikalla turvallinen, innostunut ja motivoitunut olo ja että kaikki voivat tuntea kuuluvansa työyhteisöön. Olen erittäin tyytyväinen tähän työntekijöidemme ilmaisemaan suureen luottamukseen, joka on mahdollistanut Great Place to Work® -sertifikaatin saamisen vuonna 2021.  Olemme saaneet tutkimuksesta tärkeää tietoa ja jatkamme edelleen sellaisen työympäristön kehittämistä, johon terveys, turvallisuus ja ammatillinen kasvu kuuluvat erottamattomasti."

"Suomen toimintamme Tampereella on nyt virallisesti Great Place to Work®, mahtava työpaikka, ensimmäistä kertaa historiassaan, ja tämä on loistava saavutus.  Hyödynnämme tutkimuksesta saatuja tietoja parantaaksemme toimintaamme vielä lisää", kertoo Mikko Poutanen, Teleperformance Tampereen toimipisteen johtaja.  "Sertifikaatti on erityisen merkittävä aikana, jolloin maailma yhä toipuu Covid-19-pandemiasta, jolla on ollut merkittäviä vaikutuksia työllisyyteen ja työntekoon maailmanlaajuisesti."

Tämä on uusi merkkipaalu Teleperformance Groupille, jonka 65 eri maassa toimivista, sertifioinnin kriteerit täyttävistä yksiköistä 60 on saanut Great Place to Work® -sertifikaatin tänä vuonna.

Teleperformance Nordic
Ramona Janson, Marketing & Communications

Ramona.Janson@teleperformance.com

TELEPERFORMANCE GROUPISTA

Teleperformance (TEP – ISIN: FR0000051807 – Reuters: TEPRF.PA - Bloomberg: TEP FP) on johtava digitaalisesti integroituja yrityspalveluja toimittava maailmanlaajuinen konserni, joka toimii strategisena kumppanina maailman suurimmille yrityksille monilla eri toimialoilla. Sen tarjoamassa One Office -tukipalvelumallissa yhdistyy kolme laajaa, tärkeää ratkaisukokonaisuutta: asiakaskokemuksen hallinta, back office -palvelut ja liiketoimintaprosessien osaamispalvelut. Nämä kokonaisvaltaiset digitaaliset ratkaisut takaavat onnistuneen asiakasvuorovaikutuksen ja optimoidut liiketoimintaprosessit yhdessä ainutlaatuisen huipputeknologiaa ja henkilökohtaista palvelua yhdistävän toimintatapamme kanssa. Konsernin 331 000 työntekijää, jotka työskentelevät kaikkiaan 80 maassa, varmistavat vuosittain miljardien yhteyksien onnistumisen yli 265 kielellä ja 170 markkina-alueella ja ovat työssään sitoutuneet huippuosaamiseen osana yrityksen tarjoamaa yksinkertaisempaa, nopeampaa ja turvallisempaa prosessia. Vastuullista liiketoimintaamme ja tätä missiota tukevat luotettavien, joustavien ja älykkäiden teknologisten ratkaisujen käyttö sekä alan korkeimpien turvallisuus- ja laatustandardien noudattaminen. Vuonna 2019 Teleperformancen liikevaihto oli 5 355 miljoonaa euroa (6 miljardia dollaria kurssilla 1 euro = 1,12 dollaria) ja nettotulos 400 miljoonaa euroa.

Teleperformancen osakkeet ovat kaupankäynnin kohteena Euronext Paris -pörssissä A-listalla, ja niihin voi soveltaa viivästetyn maksun SDR-palvelua. Ne sisältyvät seuraaviin indekseihin: CAC 40, CAC Support Services, STOXX 600, S&P Europe 350 ja MSCI Global Standard. Vastuullisen liiketoiminnan ansiosta Teleperformancen osakkeet on sisällytetty Euronext Vigeo Eurozone 120 -indeksiin vuodesta 2015, FTSE4 Good -indeksiin vuodesta 2018 ja myös Ethibel Sustainability Excellence Europe -indeksiin (vahvistettu vuonna 2019).

Lisätietoja: www.teleperformance.com. Seuraa meitä Twitterissä: @teleperformance

Avainsanat:

Pikafaktat

Tweettaa
Tweettaa

Lainaukset

Erika Rönnquist Hoh
Suomen toimintamme Tampereella on nyt virallisesti Great Place to Work®, mahtava työpaikka, ensimmäistä kertaa historiassaan, ja tämä on loistava saavutus.  Hyödynnämme tutkimuksesta saatuja tietoja parantaaksemme toimintaamme vielä lisää.
Mikko Poutanen