Tikkurilan taloudellinen tiedottaminen ja yhtiökokous vuonna 2020

23.8.2019 klo 10.00 (CET+1)

Tikkurilan taloudellinen tiedottaminen ja yhtiökokous vuonna 2020

Tikkurila Oyj julkaisee vuoden 2020 aikana tilinpäätöstiedotteen, puolivuosikatsauksen ja kaksi liiketoimintakatsausta seuraavan aikataulun mukaisesti:

- 12.2.2020: Tilinpäätöstiedote 2019
- 29.4.2020: Liiketoimintakatsaus tammi-maaliskuulta 2020
- 24.7.2020: Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuulta 2020
- 29.10.2020: Liiketoimintakatsaus tammi-syyskuulta 2020

Tikkurila noudattaa 30 päivän pituista hiljaista jaksoa (silent period) ennen tilinpäätöstiedotteen, puolivuosikatsauksen ja liiketoimintakatsauksien julkaisua.

Vuoden 2019 vuosikatsauksen sähköinen versio julkaistaan viimeistään tiistaina 3.3.2020.

Tikkurila Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettävän tiistaina 24.3.2020. Tikkurilan hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle.

Tapio Pesola, viestintä ja sijoittajasuhteet, puh. 044 373 4693, tapio.pesola@tikkurila.com

Tikkurila on johtava pohjoismainen maalialan yritys. Kehitämme vuosikymmenten kokemuksella korkealuokkaisia tuotteita ja palveluita, jotka tarjoavat asiakkaillemme ajan ja sään kestävää laatua. Noin kymmenessä maassa toimivat 2 700 työntekijäämme haluavat luoda kestävää tulevaisuutta merkityksellisten pintojen avulla. Liikevaihtomme oli 562 miljoonaa euroa vuonna 2018. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsingissä. Pohjoismaista laatua alusta loppuun vuodesta 1862.