Tikkurilan taloudellinen tiedottaminen ja yhtiökokous vuonna 2021

Tikkurila Oyj pörssitiedote 28.8.2020 klo 09.00

Tikkurilan taloudellinen tiedottaminen ja yhtiökokous vuonna 2021

Tikkurila Oyj julkaisee vuonna 2021 tilinpäätöstiedotteen, puolivuosikatsauksen ja kaksi liiketoimintakatsausta seuraavan aikataulun mukaisesti:

• Tilinpäätöstiedote vuodelta 2020: 12.2.2021
  • Liiketoimintakatsaus tammi–maaliskuulta 2021: 28.4.2021
  • Puolivuosikatsaus tammi– kesäkuulta 2020: 23.7.2021
  • Liiketoimintakatsaus tammi–syyskuulta 2021: 27.10.2021

Tikkurila noudattaa 30 päivän pituista hiljaista jaksoa (silent period) ennen tilinpäätöstiedotteen, puolivuosikatsauksen ja liiketoimintakatsauksien julkaisua.

Vuoden 2020 vuosikatsaus on saatavilla yhtiön verkkosivuilla viimeistään torstaina 4.3.2021.

Tikkurila Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettävän torstaina 25.3.2021. Tikkurilan hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle. Osakkeenomistajien ehdotukset yhtiökokoukselle on lähetettävä viimeistään 14.1.2021 osoitteeseen agm@tikkurila.com.

Tapio Pesola,
viestintä ja sijoittajasuhteet,
puh. 044 373 4693,
ir@tikkurila.com

Tikkurila on johtava pohjoismainen maalialan yritys. Kehitämme vuosikymmenten kokemuksella korkealuokkaisia tuotteita ja palveluita, jotka tarjoavat asiakkaillemme ajan ja sään kestävää laatua. Yhdessätoista maassa toimivat 2 700 työntekijäämme haluavat luoda kestävää tulevaisuutta merkityksellisten pintojen avulla. Liikevaihtomme oli 564 miljoonaa euroa vuonna 2019. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsingissä. Pohjoismaista laatua alusta loppuun vuodesta 1862.