Tikkurilan vuosikatsaus 2020

Tilinpäätös ja toimintakertomus
4.3.2021

Tikkurila Oyj on tänään julkaissut vuoden 2020 vuosikatsauksen. Vuosikatsaus sisältää tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä. Tikkurila on julkaissut myös palkka- ja palkkioselvityksen vuodelta 2020.

Raportit on julkaistu suomeksi ja englanniksi. Kaikki julkaistut raportit ovat tämän tiedotteen liitteenä ja löytyvät myös osoitteesta www.tikkurilagroup.com/fi/sijoittajat

Tikkurilan erillinen kestävän kehityksen raportti julkaistaan maaliskuussa.

Kuten 12.2.2021 julkistetussa Tikkurilan tilinpäätöstiedotteessa on kerrottu, varsinainen yhtiökokous järjestetään myöhempänä ajankohtana.

Tikkurila
communications.tikkurila@tikkurila.com

Tikkurila on johtava pohjoismainen maalialan yritys. Kehitämme vuosikymmenten kokemuksella korkealuokkaisia tuotteita ja palveluita, jotka tarjoavat asiakkaillemme ajan ja sään kestävää laatua. Yhdessätoista maassa toimivat 2 400 työntekijäämme haluavat luoda kestävää tulevaisuutta merkityksellisten pintojen avulla. Liikevaihtomme oli 582 miljoonaa euroa vuonna 2020. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsingissä. Pohjoismaista laatua alusta loppuun vuodesta 1862.