Toivo Group Oyj:n ylimääräisen yhtiökokouksen 31.8.2022 päätökset

Toivo Group Oyj, yhtiötiedote 31.8.2022 klo 10:00

Toivo Group Oyj:n (”Yhtiö”) ylimääräinen yhtiökokous järjestettiin Helsingissä tänään 31.8.2022.

Yhtiökokous teki seuraavat päätökset:

Hallituksen kokoonpano

Yhtiön hallituksen jäsenten lukumääräksi vahvistettiin viisi (5). Hallituksen uudeksi jäseneksi valittiin Jonna Toikka.

Yhtiöjärjestyksen muuttaminen

Yhtiökokous päätti, että Yhtiön yhtiöjärjestykseen lisätään uusi kohta 11 §, joka kuuluu kokonaisuudessaan seuraavasti:

”11. YHTIÖKOKOUKSEN PAIKKA JA JÄRJESTÄMINEN ETÄKOKOUKSENA

Yhtiökokous voidaan järjestää hallituksen valinnan mukaan joko yhtiön kotipaikassa tai Espoossa.

Yhtiökokous voidaan järjestää myös ilman kokouspaikkaa etäkokouksena siten, että kaikki yhtiökokoukseen osallistuvat henkilöt osallistuvat kokoukseen ajantasaisen tietoliikenneyhteyden ja teknisen apuvälineen välityksellä. Etäkokoukseen osallistuva osakkeenomistaja voi käyttää etäkokouksessa kaikkia oikeuksiaan kokouspaikalla osallistumista vastaavalla tavalla.”

Muilta osin yhtiöjärjestys säilyy muuttumattomana.

Yhtiökokouksen pöytäkirja

Yhtiökokouksen pöytäkirja on nähtävillä Yhtiön internetsivuilla osoitteessa sijoittajille.toivo.fi viimeistään 14.9.2022.

Hyväksytty neuvonantaja: Danske Bank A/S, Suomen sivuliike, +358 50 575 4422

Toivo on suomalainen vuonna 2015 perustettu asuntotalo, jonka liiketoiminta koostuu asuntojen tonttien kehittämisestä, talojen rakentamisesta ja asuntojen omistamisesta. Yhtiön liiketoimintamalli on ainutlaatuinen, sillä Toivon liiketoiminta yhdistää asuntoliiketoiminnan arvoketjun aina kehittämisestä, rakentamiseen ja valmiin kiinteistön omistamiseen, hallinnointiin ja vuokraukseen. Toivo hoitaa omalla tiimillään asuinkiinteistön koko elinkaaren aina raakamaan kaavoittamisesta asuntojen vuokraamiseen. Näin toimimalla Toivo pystyy tuottamaan lisäarvoa asiakkailleen, osakkeenomistajilleen ja sidosryhmilleen.

Toivon strategiana on kehittää Toivo-konseptin mukaisia asuntoja, joiden tavoitteena on vahva kehitysmarginaali sekä vakaa ja houkutteleva tuotto, ja jotka mahdollistavat näin asuntojen pitkäaikaisen omistajuuden sekä korkeamman lisäarvon tuottamisen Toivon asiakkaille. Toivolla on taustallaan osaava ja kokenut asiantuntijajoukko, jolla on vahvat ansiot asuntoliiketoiminnasta. Toivon tiimin jäsenet ovat olleet mukana kehittämässä ja rakentamassa yhteensä yli 17 000 asuntoa, ja heillä on keskimäärin kymmenen vuoden kokemus.