Tokmanni avaa myymälänsä täysin uudistettuna Vantaan Porttipuistossa – Pääkaupunkiseudun suurimmasta Tokmannista löytyy myös nyt esimerkiksi lifestylebrändi Minyn shop-in-shop-osasto

Tokmanni     Lehdistötiedote     24.5.2022 klo 16.40

Pääkaupunkiseudun suurin Tokmanni-myymälä palvelee asiakkaitaan Vantaan Porttipuistossa. Juuri uudistuneessa, peräti noin 6 150 neliömetrin kokoisessa myymälässä on panostettu erityisesti kattaviin tuotevalikoimiin ja viihtyisään asiointiin.

Tokmanni juhlistaa kauttaaltaan uudistettua myymäläänsä Vantaan Porttipuistossa avajaistarjousten ja yllätysämpäreiden kera keskiviikkona 25.5.2022 klo 8.00.

Porttipuiston liikekeskuksessa Kehä III:n ja Lahdentien välittömässä läheisyydessä vuodesta 2008 palvellut Tokmanni-myymälä on kokenut täydellisen uudistuksen. Merkittäviä parannuksia on tehty niin kassa-alueelle, opasteisiin kuin yleiseen viihtyvyyteen.

Myös tuotevalikoimat – esimerkiksi kauneuteen, terveyteen ja hyvinvointiin, sisustukseen, siivoukseen, pukeutumiseen, vapaa-aikaan, kodintekniikkaan, kodin kunnossapitoon ja eri sesonkeihin liittyvät tuotteet sekä kuivaelintarvikkeet – on sijoitettu uudelleen selkeisiin osastokokonaisuuksiin. Mikä parasta, jo ennestään kattavat tuotevalikoimat ovat kasvaneet huomattavasti.

Porttipuiston Tokmannilla on lisäksi myyntialue asiakkaiden Tokmannin verkkokaupasta tilaamille mutta myöhemmin palauttamille myyntikuntoisille tuotteille. Kyseiseltä myyntialueelta voi tehdä löytöjä erityisen houkuttelevin alennushinnoin.

Tilaa Porttipuiston myymälässä on pääkaupunkiseudun muihin Tokmanni-myymälöihin verrattuna poikkeuksellisen paljon, peräti noin 6 150 neliömetriä.

– Kattavien uudistusten avulla voimme vastata asiakkaidemme toiveisiin entistäkin paremmin. Vantaan Porttipuiston myymälämme on ollut valikoimiltaan pääkaupunkiseudun monipuolisin Tokmanni jo entuudestaan, mutta uudistusten myötä tarjontaa on vielä totuttuakin enemmän. Olemme varmoja siitä, että asiakkaamme ottavat uudistuneen myymälämme ilolla vastaan, Tokmannin myynnistä ja toimitusketjusta vastaava johtaja Timo Heimo kertoo.

Uudistusten myötä Vantaan Porttipuiston Tokmannin tuotetarjonta on entistäkin kattavampi.

Tokmanni panostaa myös palveluihin. Halpakauppaketjun myymälöitä voi esimerkiksi noutaa verkkokaupasta tehtyjä tilauksia ja nostaa käteistä rahaa maksamisen yhteydessä. Luonnollisesti ostoksia voi tehdä Tokmannin yritysasiakkaana ja Tokmanni Klubi -kanta-asiakasohjelman jäsenenä. Asiakkaiden käyttöön myymälässä on myös esimerkiksi kierrätyspiste pienelektroniikkaromuille, kuten rikkoutuneille kahvinkeittimille, valaisimille ja hiustenkuivaajille.

Puutarhamyymälä, peräkärryjen myyntiä ja vuokrausta – ja nykyisin myös Miny

Vantaan Porttipuiston Tokmannin yhteydessä on puutarhamyymälä, jossa myydään esimerkiksi multaa, kasveja ja muita pihalle, parvekkeella ja puutarhaan tarkoitettuja tuotteita. Myymälän tuotevalikoimissa on myös esimerkiksi peräkärryt ja venetrailerit. Peräkärryjä voi myös vuokrata erittäin edullisesti.

Vantaan Porttipuiston Tokmannin puutarhamyymälässä on monipuolinen valikoima erilaisia pihaan ja puutarhaan liittyviä tuotteita.

Myymälän uutuuksiin lukeutuu Tokmannin aiemmin tänä vuonna lanseeraamaan lifestylebrändin Minyn shop-in-shop-osasto. Noin sadan neliömetrin laajuisella osastolla on tarjolla monipuolisesti erilaisia kauneudenhoito-, hyvinvointi- ja sisustustuotteita sekä muuta Minyn tarjontaa. Minyn muun tuotevalikoiman ohella myynnissä on runsaasti Miny ECO -tuotesarjan tuotteita, joissa on kiinnitetty erityistä huomiota muun muassa bio- ja kierrätysmateriaaleihin.

Yksi Porttipuiston Tokmannin mielenkiintoisimmista uutuuksista on Tokmannin lifestylebrändi Minyn shop-in-shop-osasto ja siellä myynnissä oleva monipuolinen valikoima esimerkiksi kauneudenhoito-, hyvinvointi- ja sisustustuotteita.

Avajaistarjouksia, yllätysämpäreitä ja laajoja aukioloaikoja

Tokmanni juhlistaa uudistetun myymälänsä avajaisia paitsi runsailla avajaistarjouksilla myös jakamalla maankuuluja, erilaisia tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä. Vantaan Porttipuiston Tokmannilla yllätysämpäreitä on tarjolla keskiviikon 25. toukokuuta tuhannelle ensimmäiselle asiakkaalle. Asiakkaat voivat noutaa yllätysämpärinsä turvallisesti ilman jonoja myymälässä jaettavia ämpärilipukkeita vastaan. Avajaistarjoukset ovat voimassa keskiviikosta sunnuntaihin 25.–29. toukokuuta.

Vantaan Porttipuiston Tokmanni palvelee asiakkaitaan myymäläpäällikön Ville Järvisen johdolla erittäin laajoin aukioloajoin, arkisin ja lauantaisin klo 8–21 ja sunnuntaisin klo 10–20. Noin 35 kaupan alan ammattilaista työllistävän myymälän osoite on Porttisuontie 4, 01200 Vantaa. Myymälä on ollut avoinna myös uudistustöiden ajan.

Timo Heimo
johtaja, myynti ja toimitusketju

timo.heimo(at)tokmanni.fi

Harri Koponen
johtaja, myymäläverkosto ja konsepti

harri.koponen(at)tokmanni.fi

Puhelun hinta 020 7 -alkuiseen yritysnumeroon kiinteästä verkosta tai matkapuhelimesta soitettaessa on 0,0835 €/min + 0,1669 €/min (sis. alv. 24 %). Ulkomailta soitettaessa veloitetaan ulkomaanpuhelumaksu.

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 4 100 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Noin 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2021 Tokmannin liikevaihto oli 1 142 miljoonaa euroa ja vertailukelpoinen liikevoitto 106 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.