Tokmanni Group Oyj: Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 pykälän mukainen ilmoitus omistusosuuden muutoksesta

Tokmanni Group Oyj - Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 pykälän mukainen ilmoitus omistusosuuden muutoksesta

Tokmanni Group Oyj                  Pörssitiedote    13.09.2017                                            15:00

Tokmanni Group Oyj on tänään vastaanottanut Cidron Disco S.a.r.l:ta ilmoituksen, jonka mukaan Cidronin suora omistus Tokmannissa on 12.9.2017 laskenut 0,00%:in.

Cidron Disco S.a.r.l:n osuus:

% osakkeista ja äänistä (A yhteensä) % osakkeista ja äänistä rahoitusvälineiden kautta (B yhteensä) Yhteenlaskettu
%-osuus (A + B)
Kohdeyhtiön osakkeiden ja äänten kokonaismäärä
Osuus liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen 0,00 % 0,00 % 0,00 % 58.868.752
Edellisessä liputusilmoituksessa ilmoitettu osuus (jos liputettu) 15,21 % 0,00% 15,21 %

Tiedot omistus- ja ääniosuudesta liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen:

A: Osakkeet ja äänioikeudet

Osakesarja/osakelaji Osakkeiden ja äänten lukumäärä Osakkeiden ja äänten %-osuus
ISIN-koodi (jos mahdollista) Suora
(AML 9:5)
Välillinen
(AML 9:6 ja 9:7)
Suora
(AML 9:5)
Välillinen
(AML 9:6 ja 9:7)
FI4000197934 0 - 0 -

Cidron Disco S.à r.l ("Cidron", joka on viime kädessä Nordic Capital Fund VII:n ("Nordic Capital Fund VII" viittaa Nordic Capital VII Alpha, L.P.:hen ja Nordic Capital Beta, L.P.:hen, joiden vastuunalaisena yhtiömiehenä toimii Nordic Capital VII Limited) yhdessä mukana olevien yhteissijoitusyhtiöiden kanssa omistama yhtiö) on myynyt Tokmanni Group Oyj:n ("Tokmanni") osakkeita nopeutetussa tarjousmenettelyssä ("Osakemyynti"). Cidron myi 8 952 301 Tokmannin osaketta, joka vastaa 15,21 prosenttia Tokmannin kaikista osakkeista ja äänistä. Transaktio ylimerkittiin moninkertaisesti. Osakemyynnissä osakkeiden osakekohtainen myyntihinta oli 7,60 euroa ja Osakemyynnin bruttomyyntitulot olivat noin 68 miljoonaa euroa. Osakemyynnin jälkeen Cidron ei omista Tokmannin osaketta.

Lisätietoja antaa

Joséphine Mickwitz, sijoittajasuhteet, Puh. 020 728 6535

Tokmanni lyhyesti
Tokmanni on Suomen suurin halpakauppa myymälöiden määrällä ja liikevaihdolla mitattuna. Vuonna 2016 Tokmannin liikevaihto oli 776 miljoonaa euroa ja sillä oli keskimäärin noin 3 200 työntekijää. Tokmanni on Suomen ainoa valtakunnallinen halpakauppa, ja sillä oli eri puolilla Suomea 162 myymälää 31.12.2016.

Jakelu: