Tokmanni juhlistaa jo noin 1,3 miljoonan jäsenen kanta-asiakasohjelmansa yksivuotissynttäreitä halpakaupalle tutuin elkein ­– Kaikki halpojen hintojen ystävät ja muut asiakkaat ovat kutsuvieraita

Tokmanni     Lehdistötiedote     15.8.2022 klo 11.20

Tokmannin kanta-asiakasohjelma Tokmanni Klubi on osoittautunut erittäin suosituksi. Yksivuotissynttäreitään elokuussa juhlivaan kanta-asiakasohjelmaan kuuluu jo noin 1,3 miljoonaa jäsentä.

Tokmanni juhlistaa vuoden täyttävää Tokmanni Klubi -kanta-asiakasohjelmaansa kaksiviikkoisella, maanantaista sunnuntaihin 15.–28. elokuuta järjestettävällä synttärikampanjalla. Tarjolla paitsi monipuolisia synttäritarjoustuotteita, myös ilmaislahjoja ja erilaisia tempauksia – sekä tietysti suomalaisten suosikkia, eli ilmaista kahvia. Kutsuvieraiden joukossa ovat kaikki halpojen hintojen ystävät, samoin muut Tokmannin asiakkaat.

Runsaat tuotetarjoukset ovat aina olleet olennainen osa Tokmannia. Valtavan suositun Tokmanni Klubin synttärijuhlat eivät muodosta poikkeusta.

– On selvää, että tarjoukset ovat pääroolissa myös Tokmanni Klubin yksivuotissynttäreillä. Tokmanni Klubin synttäreillä tarjouksia on luvassa runsaasti esimerkiksi erilaisista kotiin ja vapaa-aikaan liittyvistä tuotteista, Tokmannin markkinoinnista ja viestinnästä vastaava johtaja Veli-Pekka Ääri kertoo.

Toisaalta tuotetarjoukset eivät ole kaikki kaikessa Tokmannillakaan, hän lisää.

– Sisältöä on monipuolisesti usealle päivälle. Esimerkiksi maanantaina 15. elokuuta klubilaiset saavat suositun Tokmanni-kestokassin kaupan päälle, ja seuraavana päivänä on luvassa kahvitarjoilu kaikissa myymälöissämme. Torstaina 18. päivänä on jaossa Pepsi-lippiksiä tietystä Pepsi-ostoksesta, ja seuraavana päivänä jokainen yli 50 euron ostoksen tehnyt klubilaisemme saa 10 euron etusetelin, Ääri luettelee.

Lauantaina 20. elokuuta peräti sadassa Tokmanni-myymälässä luvassa perhepäivästä seuraavia riemunkiljahduksia.

– Silloin Tokmanni Klubin perhepäivässä lapset ja lapsenmieliset pääsevät rakentelemaan LEGO® DOTS -tuotteilla, hän lisää.

Tokmanni Klubin jäsenet ostavat hyvin monipuolisesti erilaisia tuotteita halpakauppaketjun tarjonnasta. Suosikkeja ovat esimerkiksi erilaiset lemmikki- ja kotiin liittyvät tuotteet.

Halvat hinnat, monipuolinen valikoima ja runsaat tarjoukset kiinnostavat myös halpojen hintojen ystäviä

Tokmannin tuotevalikoima on herättänyt runsaasti mielenkiintoa Tokmanni Klubin jäsenissä heti kanta-asiakasohjelman ensimetreiltä eli viime vuoden elokuusta lähtien.

– Ensimmäisen vuoden perusteella voimme nähdä, että Tokmanni Klubin jäsenet ostavat hyvin monipuolisesti erilaisia valikoimiimme kuuluvia tuotteita. Etenkin lemmikkituotteet sekä erilaiset ruoanlaittoon, sisustukseen, siivoukseen ja muuhun vahvasti kotiin liittyvät tuotteet päätyvät hyvin todennäköisesti halpojen hintojen ystäviemme ostoskoreihin, Ääri kertoo.

Halvat hinnat ja kattavat tuotetarjoukset kiinnostavat kovasti myös Tokmanni Klubin jäseniä, Ääri paljastaa.

– Kanta-asiakkaamme ovat olleet muita asiakkaitamme halukkaampia ostamaan myös hieman arvokkaampia tarjoustuotteita. Olemmekin kiinnittäneet paljon huomiota siihen, että etenkin klubitarjousten joukossa on runsaasti eri hintaisia tuotteita, hän kertoo.

– Esimerkiksi viime kuukausina klubitarjoustemme joukossa on ollut paljon alkuvuodesta ensiesitellyn oman merkkimme Parcon puutarhakalusteita. Myös loppukesälle ja syksylle on tulossa valtavasti mielenkiintoisia klubitarjouksia niin hyvin halvoista kuin hieman arvokkaammistakin tuotteista, hän lisää.

Tokmanni Klubin eduista ja halpojen hintojen ystävien joukkoon liittymisestä kerrotaan kattavasti sekä Tokmannin myymälöissä että verkkosivuilla tokmanni.fi/tokmanniklubi.

Noin 1,3 miljoonan jäsenen Tokmanni Klubi kehittyy jatkossakin

Tokmanni Klubiin on heti alusta lähtien kuulunut olennaisena osana monipuoliset tuotetarjoukset. Kanta-asiakasohjelman ominaisuuksia on kehitetty jatkuvasti edelleen, ja esimerkiksi viime keväänä Tokmanni Klubin tarjouksia ja muita etuja tuli tarjolle myös Tokmannin verkkokauppaan.

Niin ikään keväällä asiakkaat saivat käyttöönsä esimerkiksi arkea helpottavan, tuotteiden ostotiedot yhteen kokoavan sähköisen takuu- ja kuittipankin. Lisäksi ensimmäistä vain Tokmanni Klubin jäsenille suunnattua klubi-iltaa vietettiin maaliskuun lopussa. Klubi-illassa kanta-asiakkaat saivat huomattavan alennuksen lähes kaikista Tokmannin verkkokaupan tuotteista. Vastaavanlaisia klubi-iltoja on järjestetty myöhemmin useaan otteeseen.

Tokmanni Klubiin kuuluu tätä nykyä jo noin 1,3 miljoonaa jäsentä. Heille on luvassa vaikka mitä mielenkiintoista myös jatkossa, Ääri lupaa.

– Kehitämme Tokmanni Klubia jatkuvasti sekä omien ideoidemme että asiakkaitamme saatavien toiveiden perusteella. Myymisen lisäksi vuokraamme peräkärryjä lukuisissa myymälöissämme, ja yksi viimeisimmistä klubieduistamme on mukava alennus peräkärryvuokrasta. Tulossa on muun muassa asiakkaidemme toivomia kumppanietuja ja arvontoja, hän kertoo.

Liity Tokmanni Klubiin helposti ja nopeasti esimerkiksi verkossa osoitteessa tokmanni.fi/tokmanniklubi!

Veli-Pekka Ääri
johtaja, markkinointi ja viestintä

veli-pekka.aari(at)tokmanni.fi

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 4 100 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Noin 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2021 Tokmannin liikevaihto oli 1 142 miljoonaa euroa ja vertailukelpoinen liikevoitto 106 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.