Tokmanni on laajentanut ja uudistanut myymälänsä Raisiossa – Laajennus mahdollisti laajemmat valikoimat halpoja tuotteita

Tokmanni     Lehdistötiedote     18.3.2021 klo 17.50

Suomen suurin halpakauppaketju Tokmanni on laajentanut ja uudistanut myymälänsä uusimman, helppoa ja nopeaa ostamista korostavan myymäläkonseptinsa mukaisesti Raisiossa.

Raision keskustassa vuodesta 2016 palvelleen Tokmannin pinta-ala on kasvanut laajennuksen myötä noin 300 neliömetrillä noin 2 700 neliömetriin. Lisätilan myötä myymälän jo ennestään monipuoliset tuotevalikoimat ovat kasvaneet esimerkiksi sisustus- ja kuntoilutuotteissa sekä elintarvikkeissa ja leluissa.

Myymälä on saanut myös esimerkiksi uusia opasteita ja uuden hyllyjärjestyksen, joiden ansiosta asiointi on entistä miellyttävämpää ja Tokmannin tuotetarjonta aiempaa paremmin esillä.

Raision Tokmannilla on jo ennestään ollut muun muassa asiakkaiden käyttöön tarkoitettu pienelektroniikkaromun kierrätys- ja Tokmannin verkkokaupan noutopiste. Lisäksi myymälän yhteydessä palvelee jatkossakin erillinen puutarhamyymälä.

– Raision keskustassa palvelevan Tokmannin laajennus ja muut myymälän uudistukset on tehty asiakkaidemme ja henkilökuntamme toiveita kuunnellen. Avarassa, modernissa ja valikoimiltaan erittäin kattavassa myymälässä on miellyttävää asioida ja työskennellä. Ostoksille on helppo tulla myös omalla autolla, sillä myymälän yhteydessä on tilava ja katettu pysäköintialue, Tokmannin kauppapaikka- ja konseptijohtaja Harri Koponen kertoo.

Tokmanni työllistää Raision myymälässään noin 15 kaupan alan ammattilaista. Asiakkaita palvellaan myymäläpäällikkö Janina Rautiaisen johdolla arkisin klo 8–20, lauantaisin klo 8–19 sekä sunnuntaisin klo 10–18. Myymälän osoite on Kauppakuja 2, 21200 Raisio.

Raision Tokmanni palveli asiakkaitaan normaalisti myös uudistustöiden aikana.

Tokmanni huolehtii turvallisuudesta monin tavoin

Tokmanni kiinnittää erityistä huomiota turvalliseen asiointiin. Asiakkaiden ja henkilökunnan turvallisuudesta huolehditaan esimerkiksi kassoille asennetuilla pisarasuojilla, tarjoamalla käsidesiä myymälävierailun ajaksi sekä muistuttamalla turvaväleistä julistein ja kuulutuksin. Lisäksi sekä henkilökuntaa että asiakkaita suositellaan käyttämään kasvosuojaimia. Lisätietoa Tokmannin koronapandemiaan liittyvistä turvallisuustoimenpiteistä löytyy verkkosivuilta www.tokmanni.fi/koronavirus.

Raision Tokmannilla on uudistusten valmistumisen kunniaksi erikoistarjouksia sunnuntaihin 21.3.2021 saakka. Koronatilanteen vuoksi myymälässä ei ole avajaisjuhlallisuuksia eikä siellä jaeta Tokmannin yllätysämpäreitä.

Harri Koponen
kauppapaikka- ja konseptijohtaja

harri.koponen(at)tokmanni.fi

Puhelun hinta 020 7 -alkuiseen yritysnumeroon kiinteästä verkosta tai matkapuhelimesta soitettaessa on 0,0835 €/min + 0,1669 €/min (sis. alv. 24 %). Ulkomailta soitettaessa veloitetaan ulkomaanpuhelumaksu.

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 4 000 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2020 Tokmannin liikevaihto oli 1 073,2 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.