• Tokmanni Group Oyj/

Tokmannilta tulossa Miny-myymälä ensimmäistä kertaa myös Etelä-Karjalaan – ”Kaikkea kivaa, mutta ei mitään kallista” luvassa yli tuhannen tuotteen edestä

Tokmanni     Lehdistötiedote     7.10.2022 klo 9.30

Tokmannin alkuvuodesta lanseeraaman Miny-lifestylebrändin tuotteita on tarjolla verkossa, jo yli kymmenessä Tokmanni-myymälässä ja kahdessa Miny-myymälässä. Myös esimerkiksi Lappeenrannan kauppakeskus IsoKristiina saa Miny-myymälän vielä tänä vuonna. Kuvan Miny-myymälä avasi ovensa Jyväskylän ydinkeskustan kauppakeskus Forum Jyväskylässä lokakuun alussa.

Tokmannin Miny-lifestylebrändin omien myymälöiden verkosto laajenee myös Etelä-Karjalan Lappeenrantaan. Uuden Miny-myymälän avajaisia tullaan viettämään kaupungin ydinkeskustan kauppakeskus IsoKristiinassa vielä tämän vuoden aikana. Suosiotaan jatkuvasti kasvattava lifestylebrändi tarjoaa sloganinsa mukaisesti ”kaikkea kivaa, mutta ei mitään kallista”.

Kauppakeskus IsoKristiinan ensimmäiseen kerrokseen sijoittuvan noin 220 neliömetrin kokoisen Miny-myymälän valikoimiin on tulossa kattavasti erilaisia kauneudenhoito-, hyvinvointi- ja sisustustuotteita sekä lukemattomia muita hinta-laatusuhteeltaan mainioita tuotteita. Tarjolle kaavaillaan yli tuhatta erilaista tuotetta, kuten erilaisia tyynyjä, säilytyslaatikoita, pehmoleluja sekä keittiötarvikkeita. Luvassa on myös esimerkiksi Miny ECO -tuotesarjan kierrätys- ja biomateriaaleja sisältäviä tuotteita.

– Monet asiakkaamme ovat toivoneet suosiotaan jatkuvasti kasvattavaa Minyä myös Lappeenrantaan. Omissa toiveissamme oli löytää Miny-myymälälle liiketila keskeiseltä paikalta. On todella hienoa, että sellainen löytyi ydinkeskustan suositusta kauppakeskus IsoKristiinasta, Tokmannin myynnistä ja toimitusketjusta vastaava johtaja Timo Heimo kertoo.

– Kauppakeskus IsoKristiina on meille hyvin tuttu ja mieluisa kauppapaikka, sillä Tokmanni-myymälämme on palvellut asiakkaitamme siellä jo vuodesta 2015. Asiakkaamme löytävät Tokmannin jatkossakin tutusta paikasta kauppakeskuksen kellarikerroksesta, hän lisää.

Miny esillä kattavasti eri puolilla Suomea

Tokmanni lanseerasi Miny-lifestylebrändinsä helmikuussa. Miny-tuotteita on myynnissä Tokmannin verkkokaupassa ja jo yli kymmenessä Tokmanni-myymälässä eri puolilla Suomea*. Lisäksi ensimmäiset Miny-myymälät avasivat ovensa aiemmin tällä viikolla, Jyväskylän kauppakeskus Forum Jyväskylässä tiistaiaamuna 4. lokakuuta ja Espoon kaupunkikeskus Lippulaivassa torstaiaamuna 6. lokakuuta.

Lappeenrannan kauppakeskus IsoKristiinan ohella Vantaa saa oman Miny-myymälän lähiaikoina. Myymälän rakennustyöt ovat parhaillaan käynnissä viihdekauppakeskus Jumbo-Flamingossa.

Miny-tuotteiden saatavuus paranee vielä tänä vuonna myös useissa Tokmanni-myymälöissä, sillä lifestylebrändin shop-in-shop-osastoja on tulossa esimerkiksi Järvenpään, Lahden kauppakeskus Karisman, Tampereen kauppakeskus Koskikeskuksen ja Vantaan Tammiston Tokmanni-myymälöihin.

Lappeenrannan kauppakeskus IsoKristiinaan avattava Miny-myymälä tulee noudattelemaan esimerkiksi kuvan Jyväskylän ydinkeskustan kauppakeskus Forum Jyväskylässä tiistaina 4. lokakuuta ovensa avanneen Miny-myymälän mukaista modernia ja viihtyisää yleisilmettä.

Runsaasti herkullisen värisiä Miny-suosikkeja

Tokmannin Miny-tuotteet ovat herättäneet runsaasti huomiota asiakkaissa. Viime aikoina asiakkaita ovat kiinnostaneet etenkin pinkki ja vaaleanpunainen: syyskuun myydyimmät Miny-tuotteet olivat taitettava kori pinkin, kissakuosinen termosmuki vaaleanpunaisen ja kannellinen pillimuki pinkin sävyisenä. Suosituimpien tuotteiden joukkoon ovat löytäneet tiensä myös mustat paperivartiset vanupuikot, mintunvihreät pesusienet, liilat meikkisienet, moniväriset hiusdonitsit sekä punaseetripallot.

Herkulliset värisävyt ovat tyypillisiä Miny-tuotteille. Kuvan kauneudenhoitotuotteista esimerkiksi meikkisienet lukeutuvat syyskuun suosituimpien Miny-tuotteiden joukkoon.

Miny lyhyesti

”Kaikkea kivaa, mutta ei mitään kallista. Me olemme Miny.” Tokmannin lifestylebrändi Miny tarjoaa sloganinsa mukaisesti runsaasti erilaista yllätyksellistä ja mielenkiintoista ostettavaa.

Minyyn voi tutustua jo nyt Jyväskylän kauppakeskus Forum Jyväskylän ja Espoon kaupunkikeskus Lippulaivan Miny-myymälöiden, lukuisten Tokmanni-myymälöiden ja Tokmannin verkkokaupan ohella esimerkiksi Facebookissa, Instagramissa ja TikTokissa, joista lifestylebrändi löytyy nimellä weareminy.

Timo Heimo
johtaja, myynti ja toimitusketju

timo.heimo(at)tokmanni.fi

Tuotetiedustelut ja painolaatuiset kuvat:

Tokmannin asiakaspalvelu

www.tokmanni.fi/asiakaspalvelu
asiakaspalvelu@tokmanni.fi
(ark. klo 9–18. Puhelun hinta lankapuhelin- ja matkapuhelinliittymästä soitettaessa on 8,4 snt/min [sis. alv 24%].)

Puhelun hinta 020 7 -alkuiseen yritysnumeroon kiinteästä verkosta tai matkapuhelimesta soitettaessa on 0,0835 €/min + 0,1669 €/min (sis. alv. 24 %). Ulkomailta soitettaessa veloitetaan ulkomaanpuhelumaksu.

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 4 100 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Noin 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2021 Tokmannin liikevaihto oli 1 142 miljoonaa euroa ja vertailukelpoinen liikevoitto 106 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.