Tokmannin Miny-lifestylebrändin oma myymälä avaa ovensa Vantaalla – ”Yksi Suomen monipuolisimmista ja vilkkaimmista kauppapaikoista soveltuu erinomaisesti myös Miny-myymälämme kodiksi”

Tokmanni     Lehdistötiedote     20.10.2022 klo 15.45

”Kaikkea kivaa, mutta ei mitään kallista” löytyy kuvan Jyväskylän kauppakeskus Forum Jyväskylän lisäksi jatkossa myös Vantaan viihdekauppakeskus Jumbo-Flamingosta, sillä sinne Tokmanni avaa oman myymälän Miny-lifestylebrändilleen.

Tokmannin alkuvuodesta ensiesittelemän Miny-lifestylebrändin kolmas oma myymälä avaa ovensa Vantaan viihdekauppakeskus Jumbo-Flamingossa torstaina 27.10.2022 klo 10. Miny tarjoaa nimikkomyymälöissään, lukuisten Tokmanni-myymälöiden shop-in-shop-osastoilla ja verkossa sloganinsa mukaisesti ”kaikkea kivaa, mutta ei mitään kallista”.

Viihdekeskus Flamingon kauppakeskus Jumboon yhdistävällä ostoskäytävällä palvelevan Miny-myymälän valikoimissa on erilaisia kauneudenhoito-, hyvinvointi- ja sisustustuotteita sekä lukemattomia muita hinta-laatusuhteeltaan mainioita tuotteita, kuten erilaisia tyynyjä, säilytyslaatikoita, pehmoleluja ja keittiötarvikkeita. Kokonaisuudessaan tarjontaa on noin 200 neliömetrin kokoisessa myymälässä yli tuhannen tuotteen edestä. Joukossa on myös esimerkiksi Miny ECO -tuotesarjan kierrätys- ja biomateriaaleja sisältäviä tuotteita.

Tokmanni on kaavaillut Minyn vastaavan erityisesti nuorten ja nuorekkaiden sekä muiden muodista ja estetiikasta kiinnostuneiden asiakkaiden toiveisiin.

Toisaalta kuluva vuosi on osoittanut, että kiinnostusta Miny-lifestylebrändiä kohtaan löytyy selvästi arvioitua laajemmin, Tokmannin myynnistä ja toimitusketjusta vastaava johtaja Timo Heimo kertoo.

– Asiakkaidemme suhtautuminen Minyä kohtaan on ollut erittäin myönteistä. Miny kiinnostaa paitsi eri puolilla Suomea myös laajasti erilaisia ihmisiä. Monet asiakkaamme ovat huomanneet Minyn valikoimasta löytyvän vaikka mitä mielenkiintoista myös muille kuin itselle, esimerkiksi pieniä tuliaisia ystäville ja synttäri- ja joululahjoja omille lapsille, kummilapsille tai vaikka lastenlapsille.

Vantaalla Minyn tuotteita on ollut saatavilla jo entuudestaan Tikkurilan ja Porttipuiston Tokmanni-myymälöistä. Lisäksi viihdekauppakeskus Jumbo-Flamingoa lähinnä oleva Tokmanni-myymälä Tammistossa sai Miny-tuotteita valikoimiinsa aiemmin tässä kuussa.

– Minyssä yhdistyvät yllätyksellisyys, mielenkiintoisuus, herkulliset värimaailmat ja erinomainen hinta-laatusuhde. On hienoa voida tuoda Miny nyt myös viihdekauppakeskus Jumbo-Flamingoon. Yksi Suomen monipuolisimmista ja vilkkaimmista kauppapaikoista soveltuu erinomaisesti myös Miny-myymälämme kodiksi, Heimo kertoo.

Miny-myymälä palvelee asiakkaitaan Vantaan viihdekauppakeskus Jumbo-Flamingossa arkisin klo 10–20, lauantaisin klo 10–19 ja sunnuntaisin klo 11–18. Miny-myymälän asiakaspalvelusta vastaa muun muassa osa läheisen Tammiston Tokmanni-myymälän henkilöstöstä. Myymälän osoite on Tasetie 8, Flamingo, 2. krs, 01510 Vantaa.

Asiakkaat löytävät Minyn monipuolisesta tarjonnasta vaikka mitä mielenkiintoista niin itselle kuin esimerkiksi lahjaksi tai kylään viemisiksi, Tokmannin myynnistä ja toimitusketjusta vastaava johtaja Timo Heimo kertoo.

Tarjolla jo nyt kattavasti ympäri Suomea
– Lisää Minyä luvassa jatkossakin

Vantaan viihdekauppakeskus Jumbo-Flamingon ohella Minyllä on nimeään kantavat myymälät Jyväskylän ydinkeskustan kauppakeskus Forum Jyväskylässä ja Espoon Suur-Espoonlahden kaupunkikeskus Lippulaivassa. Lisäksi Lappeenrannan ydinkeskustassa sijaitseva kauppakeskus IsoKristiina tulee saamaan oman Miny-myymälänsä vielä loppuvuoden aikana.

Miny-myymälöiden ohella lifestylebrändin tuotteita on myynnissä Tokmannin verkkokaupassa ja shop-in-shop-osastoilla jo viidessätoista Tokmanni-myymälässä*. Tuotteiden saatavuus tulee paranemaan entisestään, sillä vastaavia shop-in-shop-osastoja on luvassa lähiaikoina myös Hollolassa, Lahden kauppakeskus Karismassa, Tampereen ydinkeskustan kauppakeskus Koskikeskuksessa ja Vantaan kauppakeskus Myyrmannissa palveleviin Tokmanni-myymälöihin.

– Uudistamme Tokmannia asiakaslähtöisesti. Myönteisten kokemusten rohkaisemana olemme erittäin halukkaita löytämään Minylle lisää uusia liiketiloja sekä Tokmanni-myymälöistämme että niiden ulkopuolelta. Kuuntelemme mielellämme erilaisia toiveita ja ideoita hyvistä kauppapaikoista, Heimo kertoo.

Miny-tuotteet ovat herättäneet runsaasti myönteistä huomiota. Lifestylebrändin monipuoliseen valikoimaan kuuluu esimerkiksi tyynyjä, pehmoleluja, säilytyskoreja ja -laatikoita, yövaloja, puhelintarvikkeita ja muistiinpanovälineitä. Kuvan Miny-myymälä palvelee asiakkaitaan Jyväskylän ydinkeskustan kauppakeskus Forum Jyväskylässä.

Miny lyhyesti

”Kaikkea kivaa, mutta ei mitään kallista. Me olemme Miny.” Tokmannin lifestylebrändi Miny tarjoaa sloganinsa mukaisesti runsaasti erilaista yllätyksellistä ja mielenkiintoista ostettavaa.

Minyyn voi tutustua jo nyt Jyväskylän kauppakeskus Forum Jyväskylän Miny-myymälän, Espoon kaupunkikeskus Lippulaivan Miny-myymälän, valikoitujen Tokmanni-myymälöiden ja Tokmannin verkkokaupan ohella esimerkiksi Facebookissa, Instagramissa ja TikTokissa, joista lifestylebrändi löytyy nimellä weareminy.

Timo Heimo
johtaja, myynti ja toimitusketju

timo.heimo(at)tokmanni.fi

Tuotetiedustelut ja painolaatuiset kuvat:

Tokmannin asiakaspalvelu

www.tokmanni.fi/asiakaspalvelu
asiakaspalvelu@tokmanni.fi
(ma–to klo 9–18 ja pe klo 9–17. Puhelun hinta lankapuhelin- ja matkapuhelinliittymästä soitettaessa on 8,4 snt/min [sis. alv 24%].)

Puhelun hinta 020 7 -alkuiseen yritysnumeroon kiinteästä verkosta tai matkapuhelimesta soitettaessa on 0,0835 €/min + 0,1669 €/min (sis. alv. 24 %). Ulkomailta soitettaessa veloitetaan ulkomaanpuhelumaksu.

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 4 100 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Noin 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2021 Tokmannin liikevaihto oli 1 142 miljoonaa euroa ja vertailukelpoinen liikevoitto 106 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.