• Viking Line Abp/

Viking Line lanseeraa Benefit Cosmeticsin tuotteet ensimmäisenä Suomessa ja eurooppalaisella matkustaja-aluksella

Benefit Cosmetics on Yhdysvaltojen San Franciscosta lähtöisin oleva globaali kosmetiikkamerkki. Kaksoset Jean ja Jane Ford perustivat yhtiön vuonna 1976 kauneudenhoitomyymäläksi ja erikoistuivat aluksi tarjoamaan asiakkaille quick-fix-kauneudenhoitotuotteita. Viking Line tuo nyt tämän maineikkaan ja ikonisen brändin kaikille seitsemälle laivalleen.

-       Olemme erittäin iloisia saadessamme lanseerata Benefit Cosmetics -tuotteet ensimmäisenä Suomessa ja Itämerellä kaikilla laivoillamme. Olemme myös ylpeitä voidessamme tarjota heidän Brow Bar -palveluaan Viking Gracella. Benefit Cosmetics on ainutlaatuinen kauneudenhoito- ja kosmetiikkamerkki, joka luottaa nauruun ja hauskanpitoon samalla, kun se tarjoaa innovatiivisia ja laadukkaita tuotteita lähes kaikkiin kauneudenhoidon pulmiin. Olemme iloisia voidessamme tarjota tämän kaiken asiakkaillemme, sanoo Viking Linen kauneus- ja muotituotteiden osto- ja myyntipäällikkö Eva Rehnström.

Kaksossisaret ja entiset mallit Jean ja Jane Ford perustivat Benefitin vuonna 1976. Yhtiölle oli tärkeää hauskanpito ja ajattelun vapaus, ja se lähestyi kauneudenhoitoa täysin uudella tavalla. Naurattavilla nimillä varustetuilla kauneudenhoitotuotteilla, luovilla pakkauksilla ja laajalla omien palveluiden valikoimalla Benefit on onnistunut luomaan naisten yhteisön, joka todella uskoo, että ”nauru on parasta kosmetiikkaa”.

Ikonisten tuotteidensa ja tunnetuimpien myyntimenestystensä, kuten huuli- ja poskipuna Benetint, pohjustusvoide The Porefessional ja maskara They’re real, lisäksi brändillä on 70 kulmakarvatuotetta, jotka on tehty ratkaisemaan kaikki naisten ongelmat. Fordin siskosten mielestä muotoillut kulmakarvat ovat avaintekijä kasvojen kehystämisessä, ja he mullistivat kulmakarvojen käsittelyn Brow Bar -konseptillaan. Nyt Benefitillä on yli 2700 kulmakarvabaaria 43 eri maassa, ja se onkin ollut maailman johtava kulmakarvabrändi vuodesta 2016.

-       Benefit on innoissaan päästessään maalaamaan koko Itämeren vaaleanpunaiseksi tätä kaikilla Viking Linen laivoilla tapahtuvaa ensilanseerausta varten. Ensimmäistä kertaa eurooppalaisella risteilyaluksella on tarjolla Benefitin ainutlaatuisia kulmakarvojen vahauspalveluita. Uskomme vahvasti, että Benefit ja Viking Line sopivat täydellisesti yhteen. Benefitin tavoite tälle yhteistyölle on nostaa hymy kaikkien Viking Linen aluksilla matkasta nauttivien naisten kasvoille, sanoo Benefitin Euroopan matkamyynnin avainasiakaspäällikkö Violaine Houze de l’Aulnoit.

Eva Rehnström, Purchasing and Sales Manager, Beauty & Fashion, eva.rehnstrom@vikingline.com, puh. +358 18 270 00

Hermine Samuelian, Marketing Manager Europe, Benefit Cosmetics, Pariisi, hermines@benefitcosmetics.com, puh. +33(0) 1 58 40 86 42

Violaine Houze de l’Aulnoit, Key Account Manager Travel Retail Mainland Europe, Benefit Cosmetics, Pariisi,

violaineha@benefitcosmetics.com, puh. +33(0) 1 58 40 86 53

Lisätietoja brändistä:

Viking Line is a public limited company and a market-leading brand in passenger traffic on the northern Baltic Sea. It offers passenger services, recreation and cargo carrier services on the vessels Gabriella, Mariella, Amorella, Rosella, Viking Cinderella, Viking XPRS and on the flagship Viking Grace.

Avainsanat:

- Olemme erittäin iloisia saadessamme lanseerata Benefit Cosmetics -tuotteet ensimmäisenä Suomessa ja Itämerellä kaikilla laivoillamme. Olemme myös ylpeitä voidessamme tarjota heidän Brow Bar -palveluaan Viking Gracella. Benefit Cosmetics on ainutlaatuinen kauneudenhoito- ja kosmetiikkamerkki, joka luottaa nauruun ja hauskanpitoon samalla, kun se tarjoaa innovatiivisia ja laadukkaita tuotteita lähes kaikkiin kauneudenhoidon pulmiin. Olemme iloisia voidessamme tarjota tämän kaiken asiakkaillemme
Eva Rehnström, Viking Linen kauneus- ja muotituotteiden osto- ja myyntipäällikkö