Viking Linelta jälleen lisälähtöjä kesäiseen Tallinnaan

Viking Line vastaa Helsinki–Tallinna-reitin kysyntään kasvattamalla kapasiteettiaan 16.6.–12.8. välisenä aikana. Gabriella ja Mariella tekevät vuoropäivin lisävuoron Tallinnaan, ja Viking XPRS kesäsunnuntaisin.

Tallinnan matkailu jatkaa kasvuaan – etenkin kesäsesonkina. Viking Line lisää liikennöintiään Helsinki–Tallinna-välillä nyt jo viidettä kesää tarjotakseen asiakkailleen joustavampia aikatauluja ja enemmän autopaikkoja Tallinnaan talvikauteen verrattuna.

Mariella ja Gabriella liikennöivät kesän ajan Tallinnan reitillä vuoropäivin. Viking XPRS:n sunnuntain lisälähtö käynnistyy 17. kesäkuuta.

-       Asiakkaillamme on yhä parempi mahdollisuus tutustua kesäiseen Tallinnaan, sillä esimerkiksi kesäsunnuntaisin Viking XPRS:n viimeinen lähtö Tallinnasta kohti Helsinkiä on vasta kello 22.15. Muina viikon päivinä laivassa voi yöpyä, ja herätä aamulla Helsingissä klo 10.30, kertoo Viking Linen linjapäällikkö Jaakko Ahti.

Mariellan ja Gabriellan kesäisillä lisälähdöillä voi myös tehdä helpon Piknik-risteilyn Helsingistä Tallinnaan. Kuusia tuntia kestävällä Piknik-risteilyllä laiva käy kääntymässä Tallinnassa. Lapsille on tarjolla leikkitiloja ja ohjelmaa, aikuisille shoppailua ja herkuttelua säästä riippumatta. Auton saa matkan ajaksi edullisesti parkkiin laivalle.

-       Piknik-risteilyt ovat hauska päiväseikkailuvaihtoehto lapsiperheille tai isovanhemmille lastenlapsineen. Helsingistä klo 21.15 lähtevä Miniristeily, jolla yövytään laivalla, palvelee hienosti myös Helsinkiin saapuvia turisteja, Jaakko Ahti vinkkaa.

HELSINKI–TALLINNA-REITIN AIKATAULUT (MA-LA) 16.6.–12.8.2018

HELTAL                         TALHEL

10.30 → 13.15                    14.00 → 16.50 (Mariella/Gabriella)
11.30 → 14.00                    18.00 → 20.15 (XPRS)
21.15 → 23.30                    08.00 → 10.30 (XPRS)

(00.10 → 10.30) XPRS

HELSINKI–TALLINNA-REITIN AIKATAULUT KESÄSUNNUNTAISIN 16.6.–12.8.2018

HELTAL                         TALHEL

10.30 → 13.15                    14.00 → 16.50 (Mariella/Gabriella)
11.30 → 14.00                    15.30 → 18.00 (XPRS)
19.00 → 21.30                    22.15→00:30 (XPRS)

08.00 → 10.30 (XPRS)

Jaakko Ahti

Route Manager Helsinki–Tallinna

358 9 123 5284 jaakko.ahti@vikingline.com

Christa Grönlund

Communication Manager, Marketing Communications

358 9 123 5242 christa.gronlund@vikingline.com

Johanna Boijer-Svahnström

Communication Director, Corporate Communications

358 18 270 00 johanna.boijer@vikingline.com

Viking Line is a public limited company and a market-leading brand in passenger traffic on the northern Baltic Sea. It offers passenger services, recreation and cargo carrier services on the vessels Gabriella, Mariella, Amorella, Rosella, Viking Cinderella, Viking XPRS and on the flagship Viking Grace.

Avainsanat:

- Asiakkaillamme on yhä parempi mahdollisuus tutustua kesäiseen Tallinnaan, sillä esimerkiksi kesäsunnuntaisin Viking XPRS:n viimeinen lähtö Tallinnasta kohti Helsinkiä on vasta kello 22.15. Muina viikon päivinä laivassa voi yöpyä, ja herätä aamulla Helsingissä klo 10.30.
Jaakko Ahti, Route Manager, Helsinki-Tallinn
- Piknik-risteilyt ovat hauska päiväseikkailuvaihtoehto lapsiperheille tai isovanhemmille lastenlapsineen. Helsingistä klo 21.15 lähtevä Miniristeily, jolla yövytään laivalla, palvelee hienosti myös Helsinkiin saapuvia turisteja.
Jaakko Ahti, Route Manager, Helsinki-Tallinn