Viking Linen Nenäpäivä-keräys tuotti yli 12 000 euroa

Viking Line osallistui vuoden 2016 Nenäpäivä-kampanjaan lahjoittamalla yhden euron jokaista matkustajaa kohti 4.–14.11.2016 Risteily tekee hyvää -kampanjan kautta varatuista matkoista. Kampanja kerrytti Nenäpäivä-säätiön kassaan yli 12 000 euroa.

Valtakunnallinen Nenäpäivä-kampanja järjestetään kerran vuodessa loka-marraskuussa, ja sillä kerätään varoja heikoimmassa asemassa olevien lasten koulutuksen, terveyden, turvan ja ravinnonsaannin tukemiseksi ympäri maailmaa. Suomessa ensimmäinen Nenäpäivä järjestettiin vuonna 2007, ja sen taustalla on Nenäpäivä-säätiö, jonka ovat vuonna 2004 perustaneet Suomen Unicef, Suomen Punainen Risti ja Kirkon Ulkomaanapu yhdessä Ylen kanssa.

-       Lähdimme erittäin mielellämme mukaan tukemaan Nenäpäivä-kampanjaa, sillä lapset ovat aivan erityisesti lähellä sydäntämme. Iloksemme voimme todeta, että Viking Linen Nenäpäivä-keräys kerrytti tähän hyvään tarkoitukseen yli 12 000 euroa, kertoo Viking Linen markkinointipäällikkö Samuli Heiskala.

Christa Grönlund, Communications Manager,Finland

christa.gronlund@vikingline.com,

Samuli Heiskala, Marketing Manager

samuli.heiskala@vikingline.com,

358 9 123 5221

Viking Line is a public limited company and a market-leading brand in passenger traffic on the northern Baltic Sea.

It offers passenger services, recreation and cargo carrier services on the vessels Gabriella, Mariella, Amorella, Rosella, Viking Cinderella, Viking XPRS and on the new flagship Viking Grace.

Avainsanat:

- Lähdimme erittäin mielellämme mukaan tukemaan Nenäpäivä-kampanjaa, sillä lapset ovat aivan erityisesti lähellä sydäntämme. Iloksemme voimme todeta, että Viking Linen Nenäpäivä-keräys kerrytti tähän hyvään tarkoitukseen yli 12 000 euroa.
Viking Line markkinointipäällikkö, Samuli Heiskala