Kirjaudu sisään Ruotsin upeisiin uutuushotelleihin ensimmäisten joukossa!

Saapuminen määränpäähän ja kirjautuminen kivaan hotelliin on aina ihana tunne – varsinkin jos olet ensimmäisten asiakkaiden joukossa. Tässä on valikoima Ruotsin huomionarvoisimpia hotelliuutuuksia, jotka vaihtelevat eksklusiivisista boutiquehotelleista ikonisiin linnoihin ja luonnon inspiroimiin nähtävyyksiin.

Hotelli Fratelli, Karlstad

Kuva: Hotelli Fratelli AB, lataa kuva TÄÄLTÄ

Hotelli Fratelli tähtää ainutlaatuiseen kokemukseen. Karlstadin keskustassa sijaitseva 85:n huoneen hotelli tarjoaa ravintolan, baarin, kauniin talvipuutarhan ja idyllisen lomanviettopaikan niille, jotka haluavat paeta hetkeksi arkea. Fratelli-nimi tarkoittaa veljeksiä ja vihjaa hotelliprojektin yhteistyökumppaneihin, Olssonin veljeksiin, jotka ovat tunnettuja ravintoloitsijoita Värmlannin läänissä.
Avajaiset 22.4.2024

Maryhill Estate (entinen Örenäsin Linna), Landskrona

Kuva: Maryhill Estate. Lataa TÄÄLTÄ

Yhden Ruotsin ikonisimmista kartanoista, Örenäsin linnan, nimeäminen uudelleen on merkittävä askel kohti sen alkuperän uudelleen löytämistä. Vuonna 1867 tuomari August Anderberg nimesi sen vaimonsa Mariehildin mukaan, jonka kreivitär Wachtmeister muutti myöhemmin Maryhilliksi. ESS Groupin alaisuudessa ja maailmanmatkaaja Robert "Bobbo" Nilssonin johdolla Maryhill Estatesta on kasvamassa korkeatasoinen lomakeskus. 163 huoneen ja peräti neljän uima-altaan ansiosta se ei ole vain linna, vaan eläväinen matkakohde. Voit nauttia myös tenniksen peluusta, petankista, padelista ja erilaisista puistotapahtumista merenrannan läheisyydessä. Kunnostettu linna avataan kesällä 2024 luvaten ylellisen ja eksklusiivisen kokemuksen asiakkailleen.
Avajaiset: Kesällä 2024

Remjeng Retreat, Värmlanti

Kuva: Tommy Friestad/Remjeng Retreat. Lataa TÄÄLTÄ

Pakene Remjeng Retreatin korkeatasoiseen retkeilykeitaaseen luonnon helmaan. Okavango-teltan kaksi makuuhuonetta majoittavat viisi henkilöä tarjoten asujilleen omaperäisen lomanviettopaikan. Varauksella pääset käyttämään tilavaa terassia, ulkokeittiötä ja sen tulistelupaikkaa, viehättävää viherhuonetta ja ulkokylpyhuonetta. Rentoudu porealtaassa, uima-altaassa ja saunassa, ja uppoudu tämän luonnon saartaman pakopaikan rauhaan.
Avajaiset: kesäkuussa 2024

Scandic Södra Kajen, Tukholma

Kuva: Scandic. Lataa TÄÄLTÄ

Tukholman Värtahamsenissa sijaitsevaa Scandic-hotellia uudistaessa on keskitytty luomaan kohdetta seikkailunhaluisille vieraille. Laaja remontti esittelee jännittäviä lisäyksiä sisältäen 40 uutta huonetta, taivaita hipovan baarin hotellin seitsemännessätoista kerroksessa, 254-paikkaisen ravintolan, kuntoilutilat kiipeilyseinällä ja wellness-alueen, josta on henkeäsalpaavat näkymät Tukholman näyttävään risteilysatamaan. Scandic Södra Kajen avajaiset ovat 10.6.2024.

Villa Dahlia, Tukholma

Kuva: Villa Dahlia.

Nauti persoonallisesta Italialaistyylisestä kaupunkiasumisesta tässä alkusyksyllä 2024 avattavassa uudessa boutiquehotellissa. Tämä 1960-lukuisen rakennuksen muodonmuutos on kuuluisan Hotel Diplomatin ja Villa Dagmarin sisarhotelli, ja se sisältää 103 korkeatasoista huonetta ja sviittiä, joista on upeat näkymät Tegnérlundeniin. Arkkitehti Per Öberg on hyödyntänyt inpiraatiossaan milanolaista tyyliä Villa Dahlian suunnittelussa ja luonut hotellista italialaista kaupunkitaloa muistuttavan eksklusiivisen paratiisin. Voit odottaa ainutlaatuista sekoitusta ylellisyyttä ja kulttuurista charmia, joka sisältää ravintolan, cocktailbaarin, kylpylän, kuntosalin, petankkikentän ja klassisen Chambre Séparée -konferenssihuoneen.

Clarion Hotelli Karlatornet, Göteborg

Kuva: Serneke/Strawberry. LATAA TÄÄLTÄ

Tule ja koe Karlatornet Göteborgissa, joka on Skandinavian korkein rakennus 246 metrin korkeudessa 74 kerroksellaan. Ylelliset huoneistot tarjoavat sinulle hotellielämyksen ja Sky-baarin taivasta hipovalla korkeudella, kun taas monipuolisten ravintoloiden menut vievät sinut nauttimaan kulinaarisia herkkuja kaupungin valojen kimmeltäen taustalla. Mutta kaikki ei suinkaan ollut tässä, Clarion Hotel Karlatornet avaa ovensa syksyllä 2024. Sen hienostuneisuutta lisää 300 modernia huonetta, trendikkäät uutuusbaarit, tyylikäs brasserie ja ylellinen kylpylä.

Hernö Gin Hotelli, Härnösand

Kuva: Nordic Hotels & Resorts. Lataa TÄÄLTÄ

Joulukuussa 2024 Hernö Gin Hotel avaa ovensa. Yhdeksänkerroksinen ainutlaatuinen konseptihotelli nousee Härnösandin Kanaluddenilla meren rannalla, ja sijaitsee aivan Selkämereen virtaavan Södra Sundetin varrella. Hotellissa on 120 huonetta, erilaisia ​​baareja, houkutteleva ravintola ja lisäbonuksena pääsy virkistävään Härnösandin uima-altaaseen, hotelli lupaa siis kaiken kattavan ja kokonaisvaltaisen asumiskokemuksen. Älä myöskään missaa mahdollisuutta tutustua kuuluisaan Hernö Gin -tislaamoon, joka sijaitsee viehättävässä Dalan

kylässä aivan Härnösandin takana.