YIT pidentää kahden lainasopimuksensa voimassaoloaikaa vuodella

YIT Oyj        Pörssitiedote                    3.6.2020 klo 18.00

YIT pidentää kahden lainasopimuksensa voimassaoloaikaa vuodella

YIT on sopinut Swedbankin kanssa 30 ja 50 miljoonan euron luottosopimustensa voimassaoloaikojen pidentämisestä vuodella. 30 miljoonan euron luottosopimuksen uusi eräpäivä on kesäkuussa 2021, ja 50 miljoonan euron luottosopimuksen uusi eräpäivä on lokakuussa 2021.

Lainojen eräpäivien siirroilla tuetaan YIT:n nykyistä erinomaista likviditeettiasemaa. 1.4.2020 päätökseen saatu päällystys- ja kiviainesliiketoimintojen myynti vahvisti entisestään yhtiön likviditeettiä kaupasta saadulla noin 285 miljoonan euron kassavirralla.

Tommi Järvenpää, sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, puh. 040 576 0288, tommi.jarvenpaa@yit.fi
Karo Nukarinen, rahoitusjohtaja, YIT Oyj, puh. 050 564 0920, karo.nukarinen@yit.fi

YIT Oyj

Tommi Järvenpää